اخبار داغ

روز دانشجو، روز تولد شعار «مرگ بر آمریکا» است

روز دانشجو، روز تولد شعار «مرگ بر آمریکا» است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: با اشاره به روز دانشجو، این روز را تولد شعار «مرگ بر آمریکا» دانست و افزود: در واقع می توان گفت آغاز شعار مرگ بر آمریکا در روز 16 آذر سال 32 شکل گرفت و همین هم عامل ماندگاری این روز بزرگ در تاریخ نظام اسلامی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، سجاد محمدی فارسانی کارشناس مسائل سیاسی گفت: با بیان این که روز دانشجو،  روز مقاومت و استکبار ستیزی دانشجویان این مرز و بوم است، خاطرنشان کرد: این روحیه امروز هم سرلوحه همه فعالیت های جنبش های دانشجویی قرار دارد و این مایه افتخار انقلاب است.
 
این هادی سیاسی سپاه با اشاره به رسالت های امروز جنبش های دانشجویی اظهار داشت: امروزه امور فرهنگی و اقتصادی مهم ترین نیاز جامعه و مردم است که دانشجویان و جنبش های دانشجویی باید با جهاد علمی و افزایش بینش و بصیرت خود در این مسیر قدم بگذارند و وارد میدان شوند.
 
وی حرکت در مسیر ولایت را مهم ترین شاخصه امروز جریان های دانشجویی بیان کرد و افزود: اگر دانشجویان در مسیر ولایت و تحقق منویات رهبری حرکت کنند، به یقین از انحرافات فرهنگی و سیاسی و فکری در امان خواهند ماند که متأسفانه دشمن نیز بر روی همین اصل سرمایه گذاری کرده است.
 
محمدی با بیان این که دانشجو نباید بازیچه دست جریان های سیاسی و احزاب قرار گیرد، گفت: افزایش بینش سیاسی و فکری لازمه ترقی محیط علمی و دانشجویی است که بارها رهبر معظم انقلاب نیز بر این مهم تأکید کرده اند اما وارد بازی های سیاسی شدن مهم ترین خطری است که امروز جنبش های دانشجویی را تهدید می کند.
 
وی حضور در عرصه های مهم علمی و تولید دانش های نو و تحقق شعار «ما می توانیم» را نیاز امروز فضاهای دانشجویی و علمی دانست و ابراز داشت: اگر می خواهیم اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کند، این مهم باید به دست دانشجویان و فضاهای علمی صورت گیرد و این شدنی است.
 
این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر این که باید خودباوری محور همه عرصه های دانشجویی قرار گیرد، تصریح کرد: ما تا خودمان را باور نکنیم و به داشته های خود ایمان نداشته باشیم، به یقین نمی توانیم بر مشکلات جامعه پیروز گردیم.
 
محمدی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی علم و فناوری از سوی رهبر معظم انقلاب، تحقق این سیاست ها را به دست دانشجویان متعهد و ولایی دانست و گفت: ابلاغ این سیاست‌ها فرصت بسیار مغتنمی برای جامعه علمی کشور است که از این طریق در مسیر پیشرفت نهایی قرار گیرند.

انتهای پیام /ش

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه