اخبار داغ

جدیدترین خبرها از پروژه های عمرانی اشنویه

جدیدترین خبرها از پروژه های عمرانی اشنویه
رئیس شبکه بهداشت و درمان و راه و شهرسازی اشنویه جدیدترین اخبار مربوط به بیمارستان 64 تختخوابی را اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از محمد مقصد حق رئیس شبکه بهداشت و درمان اشنویه در گفتگو با شنوباس ضمن اشاره به ملی بودن طرح احداث بیمارستان 64 تختخوابی اشنویه گفت: احداث بیمارستان 64 تختخوابی با اخذ مجوز 215 جزء پروژه های ملی بوده و عملیات احداث آن از طرف وزارت راه و شهرسازی پیگیری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شنوباس,

وی افزود: هم اکنون بودجه 4 میلیارد و 900 میلیون تومانی برای شروع پروژه احداث بیمارستان 64 تختخوابی از بودتجه کلان کشور به حساب وزارت راه و شهرسازی واریز شده است.

,

نقشه اولیه احداث بیمارستان 32 تختخوابی بود

,

کریم عبداله پور رئیس اداره راه و شهرسازی اشنویه نیز در گفتگو با شنوباس به کلنگ زنی بیمارستان 64 تختوابی بعداز انجام مراحل اداری اشاره کرد و گفت: نقشه قبلی بیمارستان 32 تختخوابی بود که با پیگیری نماینده اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی 64 تختوابی شده و نقشه جدید آن توسط مهندسین مشاور در حال طراحی است.

,

وی تصریح کرد: همزمان با طراحی نقشه، پروانه ساخت بیمارستان در شهرداری اشنویه مراحل اداری خود را می گذراند و به محض طراحی نقشه و اتمام مراحل اداری، پروژه احداث بیمارستان 64 تختوابی برای شروع عملیات به مناقصه گذاشته خواهد شد.

,

وضعیت آب و هوایی برای آسفالت جاده های اشنویه - نقده و اشنویه - ارومیه مهیا نیست، فعلاً زیرسازی و خاکبرداری در حال انجام است

,

رئیس اداره راه و شهرسازی اشنویه در رابطه با وضعیت کنونی جاده های مواصلاتی اشنویه نیز گفت: هم اکنون به دلیل شرایط آب و هوایی آسفالت بخش هایی از جاده اشنویه - نقده و اشنویه - ارومیه که زیرسازی و تسطیح شده امکان پذیر نیست ولی بهسازی و تسطیح کامل این جاده ها در دستور کار بوده و محدود به ورودی شهر نیست.

,

عبداله پور در خصوص جاده های روستایی نیز گفت: یکی از جاده های روستایی که در وضعیت اورژانسی به سر می برد جاده پوش آباد به روستاهای هق و میرآباد است که براثر تردد ماشین های سنگین کارخانجات شن و ماسه از بین رفته است.

,

وی افزود: بخش های آسیب دیده این جاده نیز با توافقات صورت گرفته بین کارخانجات شن و ماسه و اداره راه و شهرسازی به محض کسب مجوز از اداره آبیاری کاملاً بهسازی می شود.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه