اخبار داغ

رئیس سازمان بازرسی در نشست شورای اداری طبس:

رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در دوران تحول قضایی ساماندهی شد/ پیگیری‌های سازمان بازرسی برای رفع مشکلات شرکت‌های دانش بنیان

رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در دوران تحول قضایی ساماندهی شد/ پیگیری‌های سازمان بازرسی برای رفع مشکلات شرکت‌های دانش بنیان
خدائیان به اقدامات سازمان بازرسی در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در کارگروهی در سازمان بازرسی بررسی و نسبت به رفع آن‌ها کمک و پیگیری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ذبیح الله خدائیان امروز در نشست شورای اداری شهرستان طبس هدف از سفرهای استانی ریاست قوه قضاییه را شناسایی مشکلات و رفع آن‌ها عنوان کرد و به بیان نکاتی پیرامون بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی عوامل دشمنی دشمنان جمهوری اسلامی ایران را استقلال آن و پیشرفت‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: دشمنان دم از حقوق بشر می‌زنند ولی فجایعی که در افغانستان، عراق، سوریه و یمن به بار آوردند به خوبی نشان می‌دهد که فقط خودشان را بشر می‌دانند.

,

دکتر خدائیان در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مسئولان شهرستان طبس تاکید کرد که به حمایت از سرمایه گذاران واقعی توجه کنند.

,

وی در ادامه برنامه‌های قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی را تشریح کرد و با اشاره به حمایت دستگاه قضایی از تولید و به خصوص تولید دانش بنیان، گفت: با کمک قوه قضاییه از تعطیلی تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی جلوگیری شده است.

,

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به اقدامات سازمان بازرسی در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در کارگروهی در سازمان بازرسی بررسی و نسبت به رفع آن‌ها کمک و پیگیری می‌شود.

,

دکتر خدائیان خاطرنشان کرد: مبارزه جدی با مفاسد در این دوره بدون سر وصدا و فضای تبلیغاتی صورت می‌گیرد و در عین حال به شکلی عمل می‌شود که ناامنی برای سرمایه گذاران واقعی ایجاد نشود.

,

وی با اشاره به توجه جدی به امنیت جامعه و برخورد با مخلان نظم و امنیت در دوره تحول و تعالی، افزود: رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در این دوره مدیریت و ساماندهی شدند و مرتب در دستور کار است.

,

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: رصد قوانین بر زمین مانده و نظارت بر اجرای تکالیف دستگاه‌ها به صورت مستمر در حال انجام و پیگیری است.

,

دکتر خدائیان پیشگیری از وقوع جرم، مفاسد و سوءجریان را از جمله برنامه‌های سازمان بازرسی عنوان کرد و افزود: ضمن پیشگیری از وقوع مفاسد در صورتیکه با سوءجریانی مواجه شویم فورا هشدار می‌دهیم.

,

وی با تاکید بر حمایت از مدیران پاکدست، پرتلاش و جهاد، بیان کرد: اگر یک مدیر در چارچوب قانون عمل کند، ترسی از تظارت ندارد و سازمان بازرسی قطعا به چنین مدیرانی کمک خواهد کرد.

,

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خطاب به مسئولان شهرستان طبس، یادآور شد: مدیرانی که در دوران مسئولیت خود تحول ایجاد کرده‌اند را شناسایی و معرفی کنید و تا از این مدیران در جایگاه‌های دیگر نیز استفاده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه