اخبار داغ

در بیانیه بسیج دانشجویی خواجه نصیر طوسی آمده است؛

عدم همراهی مردم متدین و دلسوز ایران با اغتشاشگران، حقیقتی است

عدم همراهی مردم متدین و دلسوز ایران با اغتشاشگران، حقیقتی است
بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: عدم همراهی مردم متدین و دلسوز ایران با اغتشاشگران، حقیقتی است که اقلیت دانشجویان اغتشاشگر هنوز آن را باور نکرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد:عدم همراهی مردم متدین و دلسوز ایران با اغتشاشگران، حقیقتی است که اقلیت دانشجویان اغتشاشگر هنوز آن را باور نکرده‌اند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بیش از دو ماه است که از فوت خانم مهسا امینی می‌گذرد و این روز‌ها شاهد اقلیتی رادیکال و کاسب هستیم که به دنبال ضربه زدن به ایران و ایرانی است. این جریان حداقلی به واسطه‌ سیلی محکمی که مردم متدین و دلسوز در عدم همراهی دشمن برای تجزیه و تخریب ایران نثار آنان کرد، به خشونت، فحاشی و به خون کشیدن کودک، مرد و ناموس ایرانی روی آوردند و مردم ایران را عزادار کردند.

در شاه‌چراغ آغوش مادر را با خون کودکش گلگون کردند. در خیابان گلوی پلیس را بریدند و آتش زدند، آرمان عزیز را شکنجه کردند و جسد بی جان او را در خیابان رها کردند، چهارشنبه‌ گذشته در ایذه پلیس و مردم عادی را به رگبار بستند و مسیر را برای کفتار‌های تحریم کننده‌ی ایران و تجزیه طلبان هموار کردند.

 عدم همراهی مردم متدین و دلسوز ایران با اغتشاشگران، حقیقتی است که اقلیت دانشجویان اغتشاشگر هنوز آن را باور نکرده‌اند. دانشجویانی که صحن دانشگاه را با چاله میدان اشتباه گرفته و در غیاب اقتدار مسئولین دانشگاه و قوانین آن هر چه دلشان خواست انجام دادند و از تمام خطوط قرمز عبور کردند.

تعطیلی اجباری کلاس‌ها و تهدید دانشجویانی که حضور در کلاس درس را حق خود می‌دانند. شکستن حرمت اساتید با کوبیدن پا به در کلاس و و هتاکی به آن‌ها و فحاشی علیه دانشجویان مخالف عقیده‌ آن‌ها و اهانت به خانواده‌ این دانشجویان، آسیب زدن به روند علمی دانشگاه و زیر پا گذاشتن قوانین آن، به خطر انداختن امنیت دانشجویان و رادیکال کردن فضای دانشگاه با شعار‌های آمریکایی و دشمن دوست با هدف تضعیف نظام و ولایت و مردم و پرتاب بطری در تجمعات و گذاشتن عکس جمعی از دانشجویان در فضای مجازی و تهدید آنها؛ این‌ها همه خطوط قرمزی است که این اندک جماعت باید از آن برائت عملی بجوید و فاصله خود را با شعار‌های منافقین و دشمنان ملت ایران مشخص کند.

بسیج دانشجویی از ابتدا با تلاش برای ایجاد فضا‌هایی گفتگو محور نظیر دعوت از سخنگوی دولت و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی سعی در شنیده شدن حرف منطقی این دانشجویان داشت. اما منطق این اندک جمعیت جز فحاشی در جلسه سخنگوی دولت و عدم حضور در کرسی‌های آزاد اندیشی نبود. آن‌ها خواسته یا ناخواسته مسیری را پیش گرفتند که نتیجه اش تخریب ایران است.

پیشرفت ایران از مسیر دانشگاه می‌گذرد و با فضای رادیکال ایجاد شده، این هدف در دسترس نیست. تنها کسانی که از این ماجرا سود می‌برند دشمنانی هستند که از ایران قوی و متحد ترس دارند. تا زمانی که هسته‌ی سخت و تزریق کننده‌ی فضای رادیکال در دانشگاه حضور داشته باشند، دانشگاه هیچگاه روی آرامش و گفتگو به خود نخواهد دید. اما واضح است که نگه داشتن حرمت دانشگاه به متولی آن است.

نهاد دانشگاه و عنصر دانشجو نقشی اثرگذار در تحولات جامعه دارد. امروز خواسته‌ همه‌ دانشجویان و مسئولین بازگشت دانشگاه به جایگاه اصلی خودش در خدمت به مردم ایران و برنامه‌ریزی برای پیشرفت ایران است. خارج شدن دانشگاه از جایگاه حقیقی خود و عبور از خطوط قرمز، آغازی است که نتیجه‌اش تخریب ایران است و لذا این آغاز، پایان نیاز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه