اخبار داغ

امیدوارم فردا با امتیاز از بازی خارج شویم؛

حاجی‌صفی: مردم ایران باید بدانند که با آن‌ها هم‌درد هستیم/ انگلیس یکی از بهترین تیم‌های دنیاست

حاجی‌صفی: مردم ایران باید بدانند که با آن‌ها هم‌درد هستیم/ انگلیس یکی از بهترین تیم‌های دنیاست
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم که فردا یک بازی خوبی انجام دهیم و همه از این بازی لذت ببرند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از دوحه، احسان حاجی‌صفی، کاپیتان و مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از تقابل فردا با تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: به نام خدای رنگین کمان. اول از هر چیزی خدمت همه خانواده‌های داغدار ایران تسلیت می‌گویم و باید بدانند که‌ کنارشان هستیم و با آن‌ها هم‌درد هستیم.

, جام جهانی,

وی در ادامه پیرامون شرایط تیم ملی عنوان داشت: شرایط تیم از روزی که وارد کشور قطر شدیم، تا الان تمرینات خوبی داشتیم و روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر شدیم و یک بازی دوستانه خیلی خوبی را انجام دادیم و نقاط ضعف خودمان را برطرف کردیم. خدا را شکر الان صددرصد آماده بازی فردا هستیم و مصدومیتی نداریم؛ به جز یک بازیکن که امید ابراهیمی عزیز است که در اردوی قبلی به دلیل مصدومیت از دست دادیم و کنارمان نیست و امیدوارم هر چه زودتر مصدومیت خود را پشت سر بگذارد و به کنار تیم برگردد.

,

کاپیتان تیم ملی فوتبال درباره بازی مهم فردا بیان داشت: انگلیس یکی از بهترین تیم‌های دنیاست و بازیکنان خوبی دارد. البته این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و امیدوارم که فردا یک بازی خوبی انجام دهیم و همه از این بازی لذت ببرند. امیدوارم فردا با امتیاز از بازی خارج شویم و مردم خودمان را خوشحال کنیم.

,
او در رابطه با شرایط روحی و روانی بازیکنان ایران و تاثیرگذاری این شرایط بر روحیه بازیکنان و باخت مقابل تونس اذعان داشت: سورپرایز خاصی نداریم. در بازی با تونس روی ۲ اتفاق گل خوردیم. مثل ۲ بازی قبل که مقابل سنگال و اروگوئه هم همین اتفاقات بود. بازی را خوب شروع کردیم. در اردوی قبلی نتایج خوبی گرفتیم. مقابل تونس هم خوب بازی کردیم و موقعیت‌های ما گل نشد اما متاسفانه گل‌های تونس روی اشتباهات ما تبدیل به گل شد. تیم ملی انگلیس خوب است و نفرات خوبی دارد.
,
 
,
حاج‌صفی درباره شرایط روحی تیم ملی نیز گفت: ما یک تیم هستیم و بهترین عملکرد خودمان را فردا در زمین به نمایش می‌گذاریم و به شما قول می‌دهیم بهترین عملکردمان را می‌بینید. شرایط کشورمان خوب نیست و بازیکنان هم می‌دانند. فردا یک بازی خیلی مهم داریم و همیشه در مسابقات، اولین بازی‌ها خیلی مهم است که بتوانیم نتیجه بگیریم. همه ناراحت هستند. ما اینجا هستیم و دلیل بر این نیست که صدای‌شان نباشیم و به آن‌ها احترام نگذاریم. هر چه داریم از مردم‌مان است و این‌جا هستیم که سخت تلاش کنیم و بجنگیم و بهترین عملکردمان را در زمین به نمایش بگذاریم و گل‌های‌مان را تقدیم به مردم داغدار ایران کنیم و امیدوارم که شرایط آن‌طور که مردم ما می‌خواهند رقم بخورد و همه شاد باشند.
,

, ,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, , جهان‌بخش: اگر بگویم هدف‌مان صعود از گروه جام جهانی نیست، دروغ گفته‌ام!, جهان‌بخش: اگر بگویم هدف‌مان صعود از گروه جام جهانی نیست، دروغ گفته‌ام!,
 
, , جام جهانی فوتبال| اهدای تابلوی ششمین حضور در جام جهانی در دستان حاج صفی, جام جهانی فوتبال| اهدای تابلوی ششمین حضور در جام جهانی در دستان حاج صفی]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه