اخبار داغ

رقابت رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد+فیلم و عکس

رقابت رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد+فیلم و عکس
مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، با حضور 23 تیم در کهگیلویه و بویراحمد آغاز بکار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز یکشنبه 29 آبان ماه  با هدف شناسایی ظرفیت های بالقوه و توانمند بسیج در حوزه تخصصی تولید محتوا، ارتقاء و رشد این توانمندیهای فنی و خلاقانه و همچنین شناسائی استعدادهای برتر مردمی در حوزه دیجیتال با هدف اشتغالزایی و رونق اقتصاد و کسب و کارهای دیجیتال هر ساله در کشور و کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


این رویداد ۴۸ ساعته تخصصی در سه بخش پویانمایی و انیمیشن، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره، برای شرکت در هرکدام از این سه بخش، حضور دارند.

,
,

 در بخش پویا نمایی موضوعات جهاد تبیین، وحدت اسلامی، سبک زندگی، فرهنگ ایثار و مقاومت، آداب و رسوم، آسیب‌های اجتماعی و اهدای خون اهدای زندگی، در بخش نرم افزارهای ویژه تلفن همراه با موضوعات قرآن و عترت، جهاد خدمت، گردشگری، خدمات شهری، ورزش و سلامت، سبک زندگی و آموزش و تربیت و موضوعات بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه  قرآن و عترت، اقتدار ایران، سبک زندگی، بازی‌های آموزشی، گردشگری، خدمات شهری، سلامت و ورزش تعیین شده است.

,

مسئول مجمع فالین فضای مجازی در حاشیه افتتاح چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج  در گفتگو با خبرنگار ما افزود: رویدادهای استارت آپی مکان مناسبی برای صاحبان کسب و کار است تا بتوانند ایده‌های نو و فکرهای تازه و ذهن‌های خلاق‌تری به جامعه هدف معرفی کنند.

,

محمود محمدی با اشاره به این که استارت آپ ها به عنوان یک موتور محرک می توانند ظرفیت های نهفته را به جامعه معرفی کنند، ابراز داشت: حضور در این رویدادها مکان مناسبی است تا بتوان با گروه‌ها و افراد صاحب فکر و خلاقیت آشنا شد و تفکرات خود را با حاضران به اشتراک گذاشت.

, .,

وی با بیان اینکه تولیدات تخصصی و کاربردی در بستر فضای مجازی علاوه بر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی می‌تواند در بحث اقتصادی هم اثرگذار باشد گفت: در همین زمینه چهارمین مرحله رویداد تولید محتوای استانی در تاریخ 29آبان ماه لغایت یکم آذر ماه در یاسوج برگزار خواهد شد.

,

مسئول مجمع فعالان فضای مجازی استان به استقبال پرشور شرکت کنندگان در این دوره اشاره کرد و گفت:همزمان با این رویداد، بیش از 250شرکت کننده آثار خود را به بخش مردمی این رویداد ملی ارسال کردند که تولیدات آنها بعد از داوری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

,

محمدی به حضور بیش از 60شرکت کننده در قالب 23تیم در چهارمین دوره این رویداد در استان اشاره کرد و گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره،در زمینه‌های پویانمایی، نرم افزارهای موبایلی و بازی‌های موبایلی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

, ،,

وی در پایان با تاکید بر اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی در سطح استان، از مسئولان دعوت کرد از نزدیک  به بازدید از تیم های شرکت کننده در این رویداد بپردازند و در جریان ایده ها و تولیدات آن ها قرار گیرند.پ

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه