اخبار داغ

محسن منصوری:

۴۵۰میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان «مهدی کلینیک» اختصاص می یابد

۴۵۰میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان «مهدی کلینیک» اختصاص می یابد
معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه ( ۳۰ آبان) از بخش‌های مختلف بیمارستان در حال ساخت «مهدی کلینیک» تهران بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه ( ۳۰ آبان) از بخش های مختلف بیمارستان در حال ساخت «مهدی کلینیک» تهران بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید نظارتی گفت: امروز توفیق داشتیم در مجمتع مهدی کلینیک که به نوعی بزرگترین مجمتع درمانی کشور است حضور داشته باشیم.

وی افزود: مجمتع مهدی کلینیک در پروژه مجمتع امام خمینی واقع شده و پروژه مجمتع امام خمینی یک پروژه ۱۰۰۰ تخت خوابی است که از سالها قبل توسط خیرین پایه ریزی شده است و پس از اتمام اسکلت ساختمان، تکمیل آن برعهده دولت گذاشته شده است.

معاون رییس جمهور تصریح کرد:  این پروژه فاخر و مهم هرچند که در تهران پایه گذاری شده اما بهره برداران آن هم به لحاظ درمانی و هم آموزشی مردم کل کشور هستند.

منصوری گفت: آموزش حدود ۳۰ درصد کسانی که در حوزه بهداشت درمان و پزشکی آموزش می بینند در این کلینیک خواهد بود.

معاون رییس جمهور افزود: انشاالله در صورت راه اندازی کامل پروژه هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت شبکه بهداشت و درمان کشور افزوده خواهد شد.

وی اظهار داشت: وزارت بهداشت هم اقدامات خوبی در گذشته انجام داده است که در دولت آیت الله رئیسی سرعت گرفته است.

منصوری تصریح کرد: در گام اول صد تخت بیمارستانی از پروژه مهدی کلینیک زیر بار رفته است که نشان دهنده آغاز به کار این مجموعه است.

معاون رییس جمهور گفت: هفته به هفته تا پایان سال به این عدد اضافه خواهد شد و انشاالله تا دهه فجر کل پروژه زیر بار می رود. برای افزایش سرعت پروژه این این پروژه در میان پروژه های نیمه تمام ثبت شد و ۴۵۰ میلیارد تومان قرار است از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری اختصاص پیدا کند که ۱۲۰ میلیارد آن کارسازی شده و بقیه آن پس از اتمام این بازدید کارسازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از تجهیزات تامین شده است، افزود: این بیمارستان برای افراد کمتر برخوردار است به همین جهت برای دولت اهمیت ویژه ای دارد.

منصوری خاطرنشان کرد: سبک و سیاق دولت سیزدهم  کار میدانی و جهادی است تاکید رییس جمهور حل میدانی مسایل است که طبیعتا از این طریق اقدامات بهتر پیش خواهد رفت، در راس دولت بازدیدهای میدانی مستمر توسط رییس جمهور و وزرا صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه