اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان:

وزیر کشور وعده ابلاغ اعتبارات بازسازی منازل زلزله‌زده هرمزگان را داده است

وزیر کشور وعده ابلاغ اعتبارات بازسازی منازل زلزله‌زده هرمزگان را داده است
عبادی‌زاده با ذکر این نکته که دغدغه مردم فین در فصل زمستان را دارم، گفت: با وزیر کشور در این خصوص صحبت کردم و مقرر شد طی روزهای آینده اعتبارات مربوط به بازسازی خانه‌های زلزله‌زده فین و سایه‌خوش به استان هرمزگان ابلاغ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت‌‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در جمع نخبگان و مردم بخش فین با اشاره به کمبود پزشک در منطقه، ابراز کرد: در حال حاضر مبنای تصمیم‌گیری وزارت بهداشت جمعیت ساکن در منطقه است که بر اساس کد ملی محاسبه می‌شود در حالی که منطقه در فصول مختلفی از سال چندین هزار نفر جمعیت شناور دارد که باید ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آن‌ها نیز در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، آموزش را یکی از ارکان مهم تحقق توسعه پایدار دانست و ابراز کرد: افزایش سرانه فضای آموزشی یکی از مطالبات مهم مردم منطقه است که باید مد نظر قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,

, ,

توسعه صنعت گردشگری فین در دستور کار اداره کل صنایع دستی و گردشگری باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، درحاشیه بازدید از بام فین، بر لزوم ایجاد مرکز گردشگری در این منطقه تاکید کرد و گفت: به واسطه نزدیکی فین به مرکز استان هرمزگان ظرفیت خوبی برای ایجاد مرکز گردشگری در این منطقه وجود دارد.

وی تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگیف صنایع دستی و گردشگری باید با ایجاد جذابیت‌های سرمایه‌گذاری و ترغیب سرمایه‌گذاران برای توسعه صنعت گردشگری در فین که دارای پتانسیل‌های زیادی است تلاش کند؛ چراکه تحقق این مهم یک قدم فین را به سمت توسعه پایدار نزدیک خواهد کرد.

, توسعه صنعت گردشگری فین در دستور کار اداره کل صنایع دستی و گردشگری باشد, توسعه صنعت گردشگری فین در دستور کار اداره کل صنایع دستی و گردشگری باشد,
,
,
,
,

, ,

مشکل اراضی ملی بخش فین حل شد/ دغدغه مردم فین در زمستان را دارم

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه در دیدار با نخبگان و مردم فین، ضمن تاکید بر تقویت وحدت و انسجام مردم بخش فین، تصریح کرد: اجرای پروژه‌های دولتی و تزریق اعتبار به بخش فین از اهمیت ویژه‌ای برای توسعه برخوردار است و امری الزامی محسوب می‌شود اما عموم مردم نیز می‌توانند در قالب ایجاد تعاونی‌های اقتصادی و با حمایت‌ها و پشتیبانی‌ دولت گلم بزرگی را در راستای آبادانی بخش فین بردارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با ذکر این نکته که اراضی ملی یکی از چالش‌های اصلی مردم بخش فین است، ابراز کرد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان قول مساعد برای حل این مشکل را با همکاری اداره کل مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن دادند و با پیگیری‌های بخشدار فین این مشکل اساسی مردم تا آینده‌ای نزدیک حل خواهد شد.

, مشکل اراضی ملی بخش فین حل شد/ دغدغه مردم فین در زمستان را دارم, مشکل اراضی ملی بخش فین حل شد/ دغدغه مردم فین در زمستان را دارم,
,
,
,
,

, ,

 وزیر کشور وعده ابلاغ اعتبارات بازسازی منازل زلزله زده فین و سایه خوش را در روزهای آینده داده است

وی با اشاره به کندی ساخت منازل مسکونی آسیب دیده از زلزله، خاطرنشان کرد: انتظار داشتیم که منازل تخریب شده در زلزله سال گذشته تا زمستان به اتمام برسد. بسیاری از استان‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعتبارات مربوط به زلزله را جذب کرده‌اند اما روند جذب اعتبارات زلزله در استان هرمزگان متاسفانه کند است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که دغدغه مردم فین در فصل زمستان را دارم، افزود: با وزیر کشور در این خصوص صحبت کردم و مقرر شد طی روزهای آینده اعتبارات مربوط به بازسازی خانه‌های زلزله زده فین و سایه‌خوش به استان هرمزگان ابلاغ شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با ذکر این نکته که فین پتانسیل تبدیل شدن به قطب کشاورزی را دارد، گفت: ایجاد مراکز صنایع تبدیلی کشاورزی علاوه بر ایجاد اشتغال باعث ارزش افزوده و خلق سرمایه در منطقه خواهد شد که همین امر باعث ارتقاء شاخص‌های اقتصادی منطقه می‌شود.

وی با ذکر این نکته که ظرفیت‌های بخش فین هنوز نقد نشده است، تشریح کرد: بوم‌گردی می‌تواند عامل رونق بخش فین باشد و می‌توان گفت هرچه روی عوامل توسعه گردشگری این منطقه کار شود، خلق سرمایه و توسعه اقتصاد منطقه صورت خواهد گرفت و عموم مردم از آن بهره‌مند می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که اجرای پروژه‌های بزرگ در فین مورد انتظار است، اظهارداشت: در حال حاضر بخشی از مشکلات مردم اورژانسی است و نیاز دارد که مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت فوری چاره‌اندیشی و اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: تمام مسائل مطرح شده را از طریق مدیران دستگاه‌های اجرایی تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/

,  وزیر کشور وعده ابلاغ اعتبارات بازسازی منازل زلزله زده فین و سایه خوش را در روزهای آینده داده است,  وزیر کشور وعده ابلاغ اعتبارات بازسازی منازل زلزله زده فین و سایه خوش را در روزهای آینده داده است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه