اخبار داغ
  1. سوددهی ۵۰ میلیاردی پرسپولیس و زیان نیم هزار میلیارد تومانی استقلال!
  2. روند مذاکرات به شکل عادی جریان داشته و امور کشور معطل این مباحث نیست
  3. برگزاری جلسه مجمع تشخیص مصلحت درباره پیوستن ایران به CFT
  4. ارتش و سپاه حصار مستحکم ایران اسلامی هستند
  5. درآمدهای مالیاتی صددرصد تحقق یافت
  6. تابستان بهتری پیش رو داریم
  7. هدف از سفر به روسیه انتقال پیام مکتوب رهبری به پوتین است
  8. تحقق شعار سال نیازمند نگاه عملیاتی، نظارت دقیق و حمایت از سرمایه‌گذاران است
  9. صدور مجوز بی‌قانونی از سوی متولی قانون؛ دورزدن آزاد!
  10. کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند انسجام و عزم ملی است/ حکم اعدام تتلو صادر شد
  11. هشدار به رئیس جمهور؛ حذف ارز دولتی دارو استنکاف از قانون است
  12. بازار مسکن در دام بی‌برنامه‌گی و تورم!/ وام‌ها، تورم و ودیعه؛ مثلث نابسامانی بازار مسکن
  13. خلع سلاح ایران بهانه تشدید فشارهاست/ جدیدترین تسلیحات آمریکا در اختیار رژیم صهیونیستی است
  14. خلع سلاح ایران در مقابل تجهیز رژیم صهیونیستی به جدیدترین تسلیحات نظامی/ بهانه ای آمریکایی برای اعمال تحریم های شدیدتر!
  15. بی‌قراری کرونومتر برای پایان درویش؛ آقا رضا و خطر برکناری از پرسپولیس!
  16. مسائل کشور را به گفت‌وگوها گره نزنیم/ به طرف مقابل خیلی بدبین هستیم
  17. جنگ افروزان همیشه منفورند/از جنگ بیزاریم اما در دفاع از کشور لحظه‌ای غفلت نمی کنیم
  18. وعده صادق ۱ عملیاتی کاملاً مشروع، قانونی بود
  19. ورود به مسائل غیر قابل مذاکره، انحراف مسیر گفتگوهاست/ مذاکرات صرفاً درباره هسته‌ای و رفع تحریم‌
  20. وزیر مسکن دولت چهاردهم فاقد انگیزه و مدیریت مناسب است

وزیر آموزش و پرورش:

استان یزد یک الگو در حوزه دانش آموزی تعریف و اجرایی کند

استان یزد یک الگو در حوزه دانش آموزی تعریف و اجرایی کند
نوری از مسئولان استان یزد خواست یک الگو با یک محور که می‌تواند محور «تفکر - تدین» باشد را طراحی کنند و متولی یک کار در حوزه دانش آموزی باشید و آن را به سرانجام برسانید تا آن را به کل کشور تسری دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، یوسف نوری صبح پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، اظهار داشت: از مسئولان استان یزد می‌خواهیم یک الگو با یک محور که می‌تواند محور «تفکر – تدین» باشد را طراحی کنند و متولی یک کار در حوزه دانش آموزی باشند و آن را به سرانجام برسانند تا آن را به کل کشور تسری دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی تاکید کرد: این مهم از عهده یزد بر می‌آید زیرا یزد در بسیاری از حوزه‌ها به رغم کمبودها سرآمد است بنابراین می‌تواند در حوزه دانش آموزی و تعلیم و تربیت نیز اقدامات قابل قبولی انجام شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پروژه‌های نیمه کاره خیری در استان یزد، ایاب و ذهاب دانش آموزی، سرانه مدارس شبانه روزی همچنین کمبود نیروی انسانی بیان کرد: این مشکلات را با فروش املاک مازاد آموزش و پرورش در استان یزد حل خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: استان یزد بعد از ایلام بالاترین سرانه فضا را دارد اما فضای تخریبی نیز بسیار دارد که امیدواریم بتوانیم این فضاها را بهبود ببخشیم.

لزوم اختصاص از منابع ذخیره ارزی به دستگاه‌ها برای تجهیز مدارس

نوری از نمایندگان مجلس خواست: با توجه به اینکه حساب ذخیره ارزی برای اولویت‌ها است، بخشی از این اعتبارات به دستگاه‌ها داده شود تا به تجهیز مدارس بپردازند تا اینگونه شرمنده خیران نباشیم و در هر حوزه‌ای به آنها متوسل نشویم.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: ما امسال برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام خیری برنامه ریزی کردیم که بخشی از اعتبارات آنها دریافت شد اما بخشی از آن نیز به شهریورماه نرسید.

نوری تاکید کرد: آموزش و پرورش باید در سه حوزه آموزش و جذب، تصحیح منابع و متون و برنامه درسی و کار روی خانواده را در اولویت قرار دهد و به این سه بخش به شکل ویژه بپردازد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آموزش و پرورش به دغدغه ذهنی همه تبدیل شده اما این دغدغه باید به عمل تبدیل شود زیرا در غیر این صورت نتیجه نخواهیم گرفت.

درگیری آموزش و پرورش به مسائل مختلف حوزه تربیت را تحت تأثیر قرار داد

نوری عنوان کرد: برخی نیروها در بسیاری از ساحت‌های آموزش و پرورش تخصص ندارند و آموزش نیز ندیده‌اند که این ساختار باید اصلاح شود.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش درگیر مواردی شده که زمان و انرژی آن با پرداختن به این مسائل تحلیل می‌رود و گاه از اصل برنامه‌ها غافل می‌شود.

نوری تاکید کرد: آموزش و پرورش تنها باید درگیر آموزش و تربیت باشد و از وزیر مربوطه و مسئولان در این زمینه مطالبه کنند نه اینکه آموزش و پرورش درگیر سرویس مدارس شود.

وی با بیان اینکه ما اکنون با کمبود ۱۳ هزار چشمه سرویس بهداشتی در مدارس کشور مواجه هستیم، ۸ هزار مدرسه کانکسی داریم، ۱۰۰ هزار کلاس درس تخریبی داریم، افزود: اینها همه مواردی است که آموزش و پرورش را از اصل تربیت دور می‌کند.

نوری ادامه داد: دشمنان بعد از اینکه دیدند ما موشک‌های نقطه زن تولید کرده‌ایم، در نانو پیشرفت‌های جدی داشته‌ایم و در حوزه‌های مختلف به پیشرفت رسیده‌ایم، ورود خود را برای توقف این پیشرفت‌ها از نظام تعلیم و تربیت آغاز کردند.

وی افزود: تعطیلی مدارس در دوران کرونا، استقرار سند ۲۰۳۰ و بسیاری از وقایع دیگر سبب شد که ساحت تربیت در مدارس مورد غفلت قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: در سه سال تعطیلی مدارس، دانش آموزان به زیست بوم جدید عادت کردند و دشمنان نیز با یک چارچوب بندی جدید، افکار آنها را هدایت کردند و اکنون باید به سمتی برویم که تبعات این رخدادها را از بین ببریم.

نوری یادآور شد: شبکه شاد نیز به همین منظور ایجاد شد اما متأسفانه ساحت تربیتی در این سیستم دیده نشده بود و مشکلات دیگر از جمله کمبود نیرو بر مسائل این حوزه افزود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نبود برنامه جامع نیروی انسانی بیان کرد: متأسفانه گزینش درستی روی برخی نیروهای آموزش و پرورش نبود که در این راستا برنامه جامع نیروی انسانی تدوین شد و اکنون در شورای انقلاب فرهنگی است تا به تصویب برسد.

 
,

وی تاکید کرد: این مهم از عهده یزد بر می‌آید زیرا یزد در بسیاری از حوزه‌ها به رغم کمبودها سرآمد است بنابراین می‌تواند در حوزه دانش آموزی و تعلیم و تربیت نیز اقدامات قابل قبولی انجام شود.

,

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پروژه‌های نیمه کاره خیری در استان یزد، ایاب و ذهاب دانش آموزی، سرانه مدارس شبانه روزی همچنین کمبود نیروی انسانی بیان کرد: این مشکلات را با فروش املاک مازاد آموزش و پرورش در استان یزد حل خواهیم کرد.

,

وی عنوان کرد: استان یزد بعد از ایلام بالاترین سرانه فضا را دارد اما فضای تخریبی نیز بسیار دارد که امیدواریم بتوانیم این فضاها را بهبود ببخشیم.

,

لزوم اختصاص از منابع ذخیره ارزی به دستگاه‌ها برای تجهیز مدارس

, لزوم اختصاص از منابع ذخیره ارزی به دستگاه‌ها برای تجهیز مدارس,

نوری از نمایندگان مجلس خواست: با توجه به اینکه حساب ذخیره ارزی برای اولویت‌ها است، بخشی از این اعتبارات به دستگاه‌ها داده شود تا به تجهیز مدارس بپردازند تا اینگونه شرمنده خیران نباشیم و در هر حوزه‌ای به آنها متوسل نشویم.

,

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: ما امسال برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام خیری برنامه ریزی کردیم که بخشی از اعتبارات آنها دریافت شد اما بخشی از آن نیز به شهریورماه نرسید.

,

نوری تاکید کرد: آموزش و پرورش باید در سه حوزه آموزش و جذب، تصحیح منابع و متون و برنامه درسی و کار روی خانواده را در اولویت قرار دهد و به این سه بخش به شکل ویژه بپردازد.

,

وی ادامه داد: در حال حاضر آموزش و پرورش به دغدغه ذهنی همه تبدیل شده اما این دغدغه باید به عمل تبدیل شود زیرا در غیر این صورت نتیجه نخواهیم گرفت.

,

درگیری آموزش و پرورش به مسائل مختلف حوزه تربیت را تحت تأثیر قرار داد

, درگیری آموزش و پرورش به مسائل مختلف حوزه تربیت را تحت تأثیر قرار داد,

نوری عنوان کرد: برخی نیروها در بسیاری از ساحت‌های آموزش و پرورش تخصص ندارند و آموزش نیز ندیده‌اند که این ساختار باید اصلاح شود.

,

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش درگیر مواردی شده که زمان و انرژی آن با پرداختن به این مسائل تحلیل می‌رود و گاه از اصل برنامه‌ها غافل می‌شود.

,

نوری تاکید کرد: آموزش و پرورش تنها باید درگیر آموزش و تربیت باشد و از وزیر مربوطه و مسئولان در این زمینه مطالبه کنند نه اینکه آموزش و پرورش درگیر سرویس مدارس شود.

,

وی با بیان اینکه ما اکنون با کمبود ۱۳ هزار چشمه سرویس بهداشتی در مدارس کشور مواجه هستیم، ۸ هزار مدرسه کانکسی داریم، ۱۰۰ هزار کلاس درس تخریبی داریم، افزود: اینها همه مواردی است که آموزش و پرورش را از اصل تربیت دور می‌کند.

,

نوری ادامه داد: دشمنان بعد از اینکه دیدند ما موشک‌های نقطه زن تولید کرده‌ایم، در نانو پیشرفت‌های جدی داشته‌ایم و در حوزه‌های مختلف به پیشرفت رسیده‌ایم، ورود خود را برای توقف این پیشرفت‌ها از نظام تعلیم و تربیت آغاز کردند.

,

وی افزود: تعطیلی مدارس در دوران کرونا، استقرار سند ۲۰۳۰ و بسیاری از وقایع دیگر سبب شد که ساحت تربیت در مدارس مورد غفلت قرار گیرد.

,  ,

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: در سه سال تعطیلی مدارس، دانش آموزان به زیست بوم جدید عادت کردند و دشمنان نیز با یک چارچوب بندی جدید، افکار آنها را هدایت کردند و اکنون باید به سمتی برویم که تبعات این رخدادها را از بین ببریم.

,

نوری یادآور شد: شبکه شاد نیز به همین منظور ایجاد شد اما متأسفانه ساحت تربیتی در این سیستم دیده نشده بود و مشکلات دیگر از جمله کمبود نیرو بر مسائل این حوزه افزود.

,

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نبود برنامه جامع نیروی انسانی بیان کرد: متأسفانه گزینش درستی روی برخی نیروهای آموزش و پرورش نبود که در این راستا برنامه جامع نیروی انسانی تدوین شد و اکنون در شورای انقلاب فرهنگی است تا به تصویب برسد.

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه