اخبار داغ

امشب با حضور مردم و خانواده‌های شهدا انجام شد؛

وداع با پیکر شهید احمد صالحی‌ در حسینیه عاشقان کربلا ساری+تصاویر

وداع با پیکر شهید احمد صالحی‌ در حسینیه عاشقان کربلا ساری+تصاویر
آیین شب وداع با پیکر شهید مدافع امنیت احمد صالحی مله با حضور پرشور مردم شهیدپرور و مسئولان استان مازندران در ساری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت امشب با حضور مردم، خانواده های شهدا و مسئولان مازندران برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال پرشور مردم شهید پرور شهرستان ساری همراه بود، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در کنار پیکر مطهر این شهید با مداحی مداحان اهل بیت (ع) به مرثیه سرایی در سوگ این شهید بزرگوار پرداختند.

وداع با این شهید، فضای ساری را توام با معنویت کرد و گروه های مختلف مردم بار دیگر با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، امام راحل و رهبری تجدید میثاق کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم با اظهار این که شهدا زنده هستند، گفت : امروز به پشتوانه شهدا ملت ایران همواره بیدار و هوشیار هستند ، چون مردم بیدارند ، به همین دلیل جوانان برای یاری دین ،حفظ ، عزت و استقلال کشور به استقبال شهادت می روند.
 


آیت الله محمد باقر محمدی لایینی ضمن تسلیت به خانواده شهید صالحی و مردم شهیدپرور استان افزود: باغ شهادت برای عاشقان این ملت باز است ، انتظار شهادت برای یاری دین توسط داوطلبان از ارزش های شهادت است.
 
مادر شهید احمد صالحی نیز در این مراسم وصیت نامه پسرش را خواند ، شهید صالحی در وصیت نامه اش خطاب به مردم گفت که ای مردم مطیع و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب آیت‌الله خامنه ای باشید، ادامه دهنده راه شهدا باشید و از حکومت جمهوری اسلامی دفاع کنید ،نگذارید خون شهدا پایمال شود.

در بخش دیگری از وصیت نامه این شهید عزیز آمده: خواهران محترم ،حجاب و عفاف را رعایت کنید، به هیچ به عنوان از کسانی که با نظام و رهبری دشمنی کنند، نمی‌گذرم.فردا باید پاسخگوی اعمال تان باشید.
 


در وصیت نامه شهید صالحی خطاب به مسوولان نیز آمده است که ای مسوولان از مسوولیت سو استفاده نکنید ،کم کاری هم خیانت است .ای مردم دنیایی دیگر است.
 


شهید احمد صالحی چند روز گذشته در حین ماموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشت در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از تشییع در زاهدان به ساری منتقل شد و آئین تشییع این شهید والامقام صبح فردا شنبه در ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
, ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه