اخبار داغ

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت کشور:

ارتقا سرعت و کیفیت ارتباطات در دستور کار قرار دارد/ چهار قطب مرکز داده در کشور ایجاد می شود

ارتقا سرعت و کیفیت ارتباطات در دستور کار قرار دارد/ چهار قطب مرکز داده در کشور ایجاد می شود
محمدزاده لاجوری گفت: در جهت دسترسی آسان مردم به محتوا و نیازمندی ها در حوزه فضای مجازی، محلی سازی داده ها را به عنوان پروژه قطب مراکز داده آغاز کرده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، امیر محمدزاده لاجوری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز در میاندوآب با اشاره به ایجاد قطب مراکز داده در سراسر کشور اظهار کرد: ارتقا و بهبود سرعت و کیفیت ارتباطات در کشور  به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز ,

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت کشور افزود: در این راستا و در نقاط مختلف کشور در جهت دسترسی مردم به محتوا و اینکه درخواست ها به سمت تهران ارسال نشود و مثلا مردم شمال غرب کشور بتوانند محتوا و نیازمندی های خود در فضای مجازی را در همان منطقه شمال غرب دریافت کنند، محلی سازی داده ها را به عنوان پروژه قطب مراکز داده آغاز کرده ایم.

,

وی گفت: در این زمینه چهار نقطه در سراسر کشور به عنوان قطب مراکز داده انتخاب می شود که سه نقطه در مرکز پیام البرز، مشهد و شیراز مشخص شده و نقطه چهارم نیز در شمال غرب کشور در حال جانمایی است.

,

محمدزاده لاجوری با اشاره به بررسی پتانسیل های شهرستان میاندوآب برای انتخاب به عنوان نقطه چهارم قطب مرکز داده در شمال غرب کشور، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم جانمایی را هرچه سریعتر نهایی کرده و وارد فاز کلنگ زنی و اجرا شده و تا دو سال آینده شاهد بهره برداری از قطب مرکز داده شمال غرب کشور باشیم.

,

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت کشور اظهار کرد: در این راستا پارامترهای مختلف مورد بررسی قرار می گیرد و با توجه به ارزیابی هایی که داشتیم، عزم مسئولان شهرستان نیز در این راستا جزم بوده و ان شالله در جلسه جمع بندی نهایی به نتیجه رسیده و هرچه سریعتر اقدامات شروع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه