اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

قانون جوانی جمعیت گامی بلند در راستای تحول در حوزه جمعیت و خانواده است

قانون جوانی جمعیت گامی بلند در راستای تحول در حوزه جمعیت و خانواده است
امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه جمعیت کلید عزت و پیشرفت کشور است گفت: قانون جوانی جمعیت گامی بلند در راستای تحول در حوزه جمعیت و خانواده است و همه باید با همت جهادی و اراده ملی برای اجرای آن تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی امروز در نشست شورای اداری استان مرکزی گفت: جمعیت یک مسئله حیاتی و جدی کشور است و امروز دشمن در جنگ ترکیبی نقاط قوت کشور را هدف گرفته که مهمترین مسئله ای که بر روی آن تمرکز کرده جمعیت و خانواده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
دری نجف آبادی با اشاره به اینکه آثار شیطنت صهیونیست ها، فراماسونرها و فریب خوردگان داخلی و خارجی در مسئله جمعیت به وضوح مشخص است اظهار کرد: سندهایی که آنها علیه ملت ایران امضا کرده اند نشان از توطئه و فتنه انگیزی آنها در مسئله جمعیت دارد و لذا باید  هوشیار باشیم و نسبت به توطئه های دشمنان آگاهانه و بصیرانه عمل کنیم.
,
 
,
وی افزود: داشتن تعهد انقلابی و غیرت دینی در حوزه جمعیت یک ضرورت مهم است و باید در این خصوص انقلابی و متعهدانه عمل کرد.
,
 
,
امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه دشمنان عده ای را به عنوان فریب خوردگان برای ضربه زدن به مسئله جمعیت به میدان آورده ادامه داد: دروغ و فریب مردم، راهبرد مهم دشمن است و نباید فریب دروغ پردازی های بیگانگان که دلسوز ملت ایران نیستند را بخوریم.
,
 
,
دری نجف آبادی یادآور شد: افزایش نرخ زاد و ولد در فرقه های ضاله یک تهدید بزرگ برای جامعه مسلمانان محسوب می شود و متاسفانه در برخی مقاطع افراد لیبرال و حتی تاثیر فرهنگ های فاسد غربی بر سر مردم ایران کلاه گذاشتند و به سبک زندگی ایرانی و اسلامی ملت آسیب وارد کردند.
,
 
,
امام جمعه اراک گفت: خانواده طرفدار شیعیان و اهل بیت(ع) باید در همه ابعاد الگو باشند و به مسئله جمعیت اهمیت ویژه دهند و سرمایه انسانی مهمترین پشتوانه ترویج و تقویت مکتب و سیره اهل بیت(ع) است.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: استان مرکزی در خصوص پذیرش طلاب به حوزه های علمیه الگوهای موفقی به کشور ارائه کرده و به عنوان پایلوت است و امروز نیاز است در حوزه جمعیت کار ویژه صورت پذیرد.
,
 
,
وی اضافه کرد: متاسفانه امروز بالارفتن سن ازدواج به یک معضل بزرگ تبدیل شده که این نیاز به کارکارشناسی و تبیین علمی دارد چراکه افزایش سن ازدواج برای کشور خسارت آور است و نباید بگذاریم با دستورات دینی در حوزه ازدواج بی توجهی شود.
,
 
,
امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: غربالگری های غیر علمی تنها هزینه تراشیدن های اضافی است و متاسفانه در خصوص فرزند آوری کم لطفی شده و نباید بگذاریم دشمنان برای جمعیت ما نسخه بپیچند.
,
 
,
وی گفت: ملت ایران توانمندی و ظرفیت های زیادی دارد و استعدادهای زیادی در کشور وجود دارد که باید در حوزه جمعیت مورد استفاده قرار گیرد و اگر جلوی ریخت و پاش ها و برخی فسادها کا عوامل ناباروری هستند گرفته شود قطعا نرخ باروری افزایش قابل توجهی خواهد داشت.
,
 
,
امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه جمعیت کلید عزت و پیشرفت کشور است گفت: قانون جوانی جمعیت گامی بلند در راستای تحول در حوزه جمعیت و خانواده است و همه باید با همت جهادی و اراده ملی برای اجرای آن تلاش کنند.
,
 
,
دری نجف آبادی افزود: تبلیغات منفی دشمنان مهمترین عامل کاهش جمعیت و افزایش سن ازدواج است و تفکرات غلط باید در این خصوص اصلاح شود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: بانوان ایران اسلامی افتخار جامعه هستند و امروز بانوان این سرزمین در عرصه های مختلف می درخشند و برای کشور اقتدار آفرینی می کنند و دشمن نمی تواند با شعارهای توخالی و تبلیغات دروغین آنها را فریب دهد.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه