اخبار داغ

فراخوان «جوایز مردمی» سیزدهمین دوره جشنواره فیلم عمار منتشر شد

فراخوان «جوایز مردمی» سیزدهمین دوره جشنواره فیلم عمار منتشر شد
فراخوان «جوایز مردمی» سیزدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیروز 2دی ماه فراخوان «جوایز مردمی» سیزدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار منتشر شد.

متن فراخوان بدین شرح است:

«به نام خدا»

صدایی که باید در سینما و رسانه شنیده شود صدای مردم است ، حال این مردم‌اند که مایه دوام و قدرت جامعه هستند. هنر و سینمادر سال‌های اخیر شاهد رویش‌ جوانه‌هایی از جنس مردم بوده است. فیلمسازهایی از بطن جامعه با درک مسئولیت اجتماعی بطور فعالانه به تولید آثار نمایشی فاخر مشغولند. انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، حماسه آفرینی های برزگ و محرم و صفرهای پرشور و حرکت جهانی اربعین و همه‌ی حوادث فاخر در ذهن ملت ما در یک ویژگی مشترک‌اند و آن مردمی بودن است .

اینجا جای خالی اعتماد به اراده مردم برای حضور در هنر و سینمای ایران، بیش از پیشاحساس می‌شود.

جوایزمردمی با تکیه بر تجربه ادوار گذشته جشنواره مردمی فیلم عمار در سپردن کار به دست مردم، قصه‌های ناگفته و واقعیت‌های تلخ و شیرینِ زندگی مردم و قهرمان‌های حقیقیِ این روزگار را به تصویرمی‌کشد.
جوایزمردمی یعنی بگویید چه موضوعی دغدغه شماست و از تولید آثار با موضوع مورد نظرتان حمایت کنید؛فرقی نمی‌کند حمایت مادی یا معنوی باشد.
جایزه می‌تواند یادگاری یک شهید، محصولِ یک باغ، دعای خیرِ مادر یا حمایت مالی با نیت نذر فرهنگی برای تولیدی ک اثر هنری در قالب: فیلم مستند و کلیپ و… باشد.
جوایز مردمی یعنی شما حامی هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب هستید، انگیزه و سفارش می‌دهید و حمایت می‌کنید تا قوت قلب فیلم‌سازهای دغدغه‌مند شوید.

شما شروع کنید:

با مراجعه به تارنمای جشنواره عمار یا کانال «جوایز مردمی» در پیامرسان‌های ایرانی (ایتا، بله، روبیکا)می‌توانید برای مشارکت در این بخش به دو روش زیر اقدام نمایید:

ثبت فراخوان جدید: شما می‌توانید موضوع یا مساله‌ای که برایتان اهمیت دارد یا احساس می‌کنید در سینما و آثار نمایشی مغفول مانده را به جشنواره پیشنهاد دهید و هدیه پیشنهادی خود برای فیلمسازانی که آثارشان با این موضوع برگزیده می‌شود را مشخص نمایید. دبیرخانه جشنواره عمار فراخوان‌ها را بررسی و با هماهنگی فراخوان دهنده، در رسانه‌ها منتشر می‌کند. همچنین شما به عنوان فراخوان دهنده مردمی می‌توانید امکانات موجود خود را برای برگزاری مراسم اهدای جایزه نیز به دبیرخانه جشنواره پیشنهاد دهید.
مشارکت در فراخوان مردمی:با مراجعه به صفحه فراخوان‌های «جوایزمردمی» به آدرس AmmarFilm.ir فراخوان‌های مردمی با موضوعات مختلف را ببینید و فراخوانی را نزدیک به دغدغه‌ی خود و جامعه تلقی کردید، می‌توانید به هدیه آن بیافزایید و در یک حرکت اجتماعی نقش‌آفرین باشید.

کانال اطلاع رسانی:https://eitaa.com/jmammar(پیام‌رسان ایتا)
ثبت فراخوان جدید: شناسه@javavez_ammarدر پیامرسان‌های ایرانی (ایتا، بله، روبیکا)
دبیرخانه جشنواره فیلم عمار( بخش جوایزمردمی):۴۲۷۹۵۳۰۰-۰۲۱

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه