اخبار داغ

جبلی: تحریم‌ها نشانگرجایگاه مهم و ارزشمند رسانه ملی و کشور در عرصه بین المللی است

جبلی: تحریم‌ها نشانگرجایگاه مهم و ارزشمند رسانه ملی و کشور در عرصه بین المللی است
رییس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه مقابله رسانه ملی با قدرت رسانه ای بیگانه مقابله‌ای نامتوازن و نابرابر است، عنوان کرد: با وجود این نابرابری، متواضعانه با حداقل امکانات و منابع و حمایت بین‌المللی، تلاش می‌کنیم صدای مردم و نظام اسلامی را به گوش دنیا برسانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «پیمان جبلی» در آیین افتتاح طرح‌های جدید مرکز صداوسیمای فارس رشادت شهدا، افتخارات و دستاوردهای دانشمندان و نخبگان و سنت‌های دیرینه کشورمان را داشته‌های ارزشمند ایران اسلامی خواند و با تأکید بر انعکاس شایسته این داشته‌ها از قاب رسانه، مراقبت از این گنجینه ابدی را که همانند مرواریدی در صدف ایران عزیز می‌درخشد، از وظایف خطیر رسانه ملی برشمرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

رئیس رسانه ملی اظهار کرد: باید تلاش کنیم این داشته‌ها را در غبار حوادث و فتنه‌ها گم نکنیم و به چشم و سر دست بگیریم و به نسل جوان معرفی کنیم تا دشمن که تلاش می‌کند این داشته‌ها به فراموشی سپرده شود، ناکام بماند.

,

 

,

جبلی در ادامه با اشاره به تلاش‌های خوب کارکنان صداوسیمای مرکز فارس در تمام سال‌ها و با تقدیر از تولید هفت مستند مربوط به شهدای حرم مطهر شاچراغ در حادثه تروریستی اخیر، این مستندها را جذاب و حرفه ای توصیف کرد و از سرعت عمل بالا و کار دقیق، به موقع، اثر گذار و عملکرد قابل قبول صداوسیمای فارس در پوشش این حادثه، حین و پس از آن، تقدیر کرد.

,

 

,

جبلی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه همواره سازمان صداوسیما با تحریم ها روبه‌رو بوده است؛ اما تحریم گسترده شبکه‌های برون مرزی و داخلی و حتی سه بار تحریم سازمان صداوسیما در عرض دو ماه در نوع خود شگفت‌انگیز است، افزود: همه این‌ها نشان از جایگاه مهم و ارزشمند رسانه ملی و کشور در عرصه بین‌المللی و ایفای نقش مؤثر آن در بازتاب مسائل اخیر دارد.

,

 

,

رئیس رسانه ملی ادامه داد: کشورها و نهادهایی که ادعای آزادی بیان، گردش آزاد اطلاعات و بازتاب صدای مردم را دارند و ادعای آنان گوش فلک را کر کرده است، تحمل ندارند حتی همین رسانه ملی در مرزهای داخل کشور، نفوذ آنها را دچار چالش سازد و تبلیغات دروغین و توطئه‌هایشان را خنثی کند.

,

 

,

جبلی با بیان اینکه مقابله ما با قدرت رسانه ای بیگانه مقابله ای نامتوازن و نابرابر است، عنوان کرد: با وجود این نابرابری، متواضعانه با حداقل امکانات و منابع و حمایت بین المللی، تلاش می‌کنیم صدای مردم و نظام اسلامی را به گوش دنیا برسانیم.

,

او یادآور شد: با وجود اینکه شبکه‌های صداوسیما را از روی ماهواره بر می دارند، مسئولان آن را تحریم و اموال این سازمان را مسدود و حضورمان را در شبکه‌های اجتماعی محدود می‌کنند، ما با تلاش و همت و همدلی، عقب نمی‌نشینیم و با درک عظمت و اهمیت کارمان تلاش می‌کنیم این مسیر دشوار را با قدرت طی کنیم.

,

 

,

رئیس سازمان صدا و سیما کشور را درگیر یک جنگ ترکیبی سخت و پیچیده توصیف کرد که به مراتب از جنگ های نرم و سخت معمول، دشوارتر است. او اضافه کرد: در این جنگ دشمن تلاش می‌کند داشته‌های ما از جمله فرهنگ، اعتقادات، روابط اجتماعی، افتخارات ملی و باورهای انقلابی و اعتماد به نفسمان را نابود کند؛ لذا وظیفه حراست و صیانت از این داشته‌ها بر عهده ماست.

,

 

,

رئیس رسانه ملی در این نشست، از طریق ارتباط زنده تصویری، ۲۸۴ پروژه صداوسیمای فارس در بخش های مختلف را افتتاح و از هفت مستند با موضوع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ و نیز کتاب «سند اقدام» رونمایی کرد.

,

جبلی پیش از این مراسم، با حضور در یادمان شهدای صداوسیمای فارس و قرائت فاتحه برای شهید گمنام مرکز، به مقام شامخ حماسه‌سازان ایران اسلامی ادای احترام کرد و در ابتدای مراسم نیز از خانواده شهدای صداوسیمای فارس تجلیل به عمل آورد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه