اخبار داغ

ماندگاری: امتی که با امام خود باشد پیروز است

ماندگاری: امتی که با امام خود باشد پیروز است
ماندگاری با بیان اینکه هرکس در راه قرآن و ولایت قرار داشته باشد پیروز می‌شود گفت: هر امتی که پای امامش باشد نصرت بااوست و شک نکنید نصرت با شما مردم خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری کارشناس مسائل مذهبی امشب در مراسم یوم‌الله ۹ دی اظهارداشت: اینجا در دیار شهید رئیسعلی دلواری‌ها و مهدوی‌ها و در دیار مردمان با بصیرت‌ هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

سخنران مراسم یوم‌الله ۹ دی در بوشهر افزود: ۹ دی یادآور بصیرت مردم بیدار، مردم ولایتمدار، آخرت‌باور مردم شیطان گریز ایراناسلامی است. 

,

 

,

کارشناس مسائل مذهبی در خصوص حفظ بصیرت با اشاره به قرآن گفت: اگر می‌خواهید اسباب بصیرت شما حفط شود قرآن و عترت وولایت چراغ راه شما خواهد بود.

,

 

,

 ماندگاری با بیان اینکه عقل وسیله جلب منفعت و دفع ضرر است بیان کرد: آن کسانی اهل بصیرت هستند که در حساب کتاب‌هاشونخدا را بیشتر از مردم ببینند.

,

 

,

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به مصادیق انسان‌های با بصیرت گفت: کسانی که خدا را در محاسابات دارند به دنیا فکر نمی‌‌کنند.

,

 

,

سخنران مراسم یوم‌الله ۹ دی در شهر بوشهر گفت: انسان‌های با بصیرت و عاقل از همین‌جا بهشت و جهنم را می‌بینند.

,

 

,

وی با بیان شاخصه‌ انسانهای با بصیرت گفت: اولین شاخصه انسان با بصیرت انجام واجبات ترک محرمات است.

,

 

,

ماندگاری اظهار کرد: بر اساس بیان قرآنی کریم هر نظام که نیروی مدافع از ارزش‌هاش داشته باشد موفق خواهد بود و نظام مااینگونه است.

,

 

,

وی ابراز کرد: دفاع از جمهوری اسلامی به معنای سو مدیریت‌ها نیست؛ اصل نظام اسلام است و نظام به تعبیر حاج قاسم حرماست پس همه‌ وظیقه داریم نگه‌اش داریم.

,

 

,

کازشناس مسائل مذهبی در خصوص بصیرت نداشتن اظهار داشت: اگر ما نسبت به شناخت دشمن بصیرت پیدا نکنیم قرآن می‌گویددشمن شما را در جاده جهالت می‌اندازد.

,

 

,

 

,

 

,

ماندگاری با بیان اینکه هرکس در راه قرآن و ولایت قرار داشته باشد پیروز می‌شود تأکید کرد: هر امتی که پای امامش باشد نصرت بااوست و شک نکنید نصرت با شما مردم خواهد بود.

,

 

,

گفتنی است در ابتدای این مراسم دهه نودی‌ها سرود همرزم شهیدم را هم‌خوانی کردند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه