اخبار داغ

گفت‌وگوی خواندنی دانا با حاج‌عیسی:

هاشمی در زمان امام(ره) خطی را دنبال می کرد که در غیر از جمهوری اسلامی بود/امام هیچ اعتقادی به رابطه با آمریکا نداشت

هاشمی در زمان امام(ره) خطی را دنبال می کرد که در غیر از جمهوری اسلامی بود/امام هیچ اعتقادی به رابطه با آمریکا نداشت
حاج عیسی خدمتگذار حضرت امام(ره) گفت: نوه‌ امام که کسی نیست؛ اگر خود امام هم خلاف دین و قرآن حرف می‌زد کسی به آن توجه نمی‌کرد به همین خاطر نباید به این حرف‌ها اهمیت داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، حاج عیسی جعفری فرزند اسدالله ، پیرمرد فرزانه ای که در میان مردم ایران به «خادم امام» اشتهار دارد ، در سال 1306 در روستایی نزدیک قم به نام ابرجس به دنیا آمد. وی قبل از پیروزی انقلاب در قم دکان جگرکی داشت. با پیروزی انقلاب و اقامت حضرت امام در جماران، مرحوم حاج احمدآقا که در جستجوی فردی مطمئن بود تا بتواند امور دفتر و منزل حضرت امام را به او بسپارد، از طریق خواهر حاج عیسی که اقلیم خانم نام داشت و مدت‌ها در نجف خدمتگزار بیت حضرت امام بود، حاج عیسی را به تهران فرا می‌خواند و او با رها کردن کار و کسب و منزل خود به تهران می‌آید و از سال 1360 جزو اولین کسانی می‌شود که به خدمت صادقانه در دفتر حضرت امام می‌پردازد.

,

 

,

وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا در خصوص نقل قول‌های منتسب به امام(ره) از سوی برخی‌ها طی روزهای گذشته اظهار داشت: نباید به سخنان بعضی‌ها اهمیت داد؛ چرا که این سخنان بیخود است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

وی افزود: اگر امام به دلیلی غیر از اسلام و دین و قرآن قیام می‌کرد هیچ کس به سخنان وی گوش نمی داد؛ حرف هایی که این روز‌ها به نقل از امام مطرح می‌شود بر علیه نظام و دین است لذا نباید به این حرف‌ها اهمیت داد.

,

 

,

حاج عیسی ادامه داد: من پیامی به نوه امام ندارم و وی باید آن چیزی را که می گویم عمل کند.

,

 

,

وی گفت: نوه‌ امام که کسی نیست؛ اگر خود امام هم خلاف دین و قرآن حرف می‌زد کسی به آن توجه نمی‌کرد به همین خاطر نباید به این حرف‌ها اهمیت داد.سخنان برخی ها علیه‌ دین و قرآن و جمهوری اسلامی است.

,

 

,

خدمتگزار امام در مورد نقل خاطره در مورد امام از سوی هاشمی گفت: آقای هاشمی در آن زمان در دروازه دولت سکونت داشت و از همان زمان خطی را دنبال می‌کرد که این خط غیر از جمهوری اسلامی ایران بود.

,

 

,

وی اضافه کرد: در آن زمان امام آقای هاشمی را خواست تا هم وی را از ادامه طی مسیر درخطی که دنبالش بود بازدارد و هم اینکه از سیاست وی استفاده کند و به همین دلیل بود که آقای هاشمی به مکان فعلی که متعلق به یک سرهنگ بود نقل مکان کرد تا نزدیک امام باشد.

,

 

,

وی تاکید کرد: ما از ریشه همه این مسائلی که مطرح می شود آگاه هستیم.

,

 

,

حاج عیسی با تأکید بر مواضع ضد استکباری امام افزود: امام امریکا را مثل سگ درنده‌ای می‌دانست که اگر پا روی دمش بگذاریم پارس می‌کند و در کل ایشان هیچ اعتقادی به رابطه با آمریکا نداشت و اگر کسی خلاف این بگوید دروغ گفته است.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه