اخبار داغ

یکی از مدیران فدراسیون پینگ پینگ:

همه مربیان تیم ملی عشق سفر هستند

همه مربیان تیم ملی عشق سفر هستند
یکی از مدیران فدراسیون تنیس روی میز گفت: مربیانی که برای تیم ملی انتخاب می‌شوند همه عاشق سفر هستند و شرط های آنها را نباید جدی گرفت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا این روزها پینگ پنگ ایران روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و تغییر و تحولات در تیم ملی تنیس روی میز حاشیه ها را به این رشته اضافه کرده است. هفته گذشته بود که علیدخت از هدایت تیم ملی استعفا داد و مسئولان فدراسیون بلافاصله احمد جعفری پور را موقتا جانشین او انتخاب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  این روزها پینگ پنگ ایران روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و تغییر و تحولات در تیم ملی تنیس روی میز حاشیه ها را به این رشته اضافه کرده است. هفته گذشته بود که علیدخت از هدایت تیم ملی استعفا داد و مسئولان فدراسیون بلافاصله احمد جعفری پور را موقتا جانشین او انتخاب کردند.,
 
,
جعفر پور برای قبول کردن این پست شرایطی را تعیین کرده است که هنوز مسئولان فدراسیون در این خصوص پاسخی نداده‌اند و گفته‌اند پس از مسابقات لهستان و آلمان همه جیز مشخص خواهد شد.
,
 
,
نکته جالب توجه اینکه هم علیدخت و هم جعفری پور در صحبت های خود عنوان کرده‌اند که به هیچ وجه برای سفر سرمربی تیم ملی نمی‌شوند و می‌خواهند به پینگ پنگ کمک کنند، اما در این بین نکته جالب این است یکی از مدیران این فدراسیون در محفلی خصوصی گفت: درست است که آنها شرط هایی را تعیین می‌کنند، اما همه آنها عاشق سفر هستند و صحبت هایی را که مطرح می‌کنند را نباید جدی تلقی کرد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه