اخبار داغ

همسر شهید برونسی در واکنش به دروغ پردازی نعیمه اشراقی:

خاطره سازی ظلم به امام است

خاطره سازی ظلم به امام است
همسر شهید برونسی در واکنش به دروغ پردازی نعیمه اشراقی گفت: آمریکا با آن همه هیاهو نتوانست هیچ غلطی بکند چه برسد به کسانی که می‌خواهند با بیان نقل‌ قول‌های جعلی به انقلاب ضربه بزنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، معصومه سبک‌خیز، همسر شهید برونسی در گفت‌وگو با نسیم اظهار داشت: درباره نقل قول جعلی که اخیرا از سوی نوه امام خمینی(ره) در رسانه‌ها مطرح شده باید گفت، همه مردم از کوچک و بزرگ ایمان دارند که امام(ره) شخصیتی نبود که چنین صحبت هایی را حتی به شوخی مطرح کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


وی افزود: در واقع باید جلوی این چنین توهین هایی گرفته شود آخر نمی شود، هر کسی از جای خود بلند شود و حرف های ناروایی را به امام (ره) نسبت دهد، یک روز باید جلوی این ظلمی که به امام راحل می‌شود، گرفته شود، امام راحل سختی‌های زیادی برای این تعالی انقلاب اسلامی کشیده و زدن این حرفه‌ها درباره ایشان ، ظلم بزرگی به حق وی است.

,
,


این همسر شهید ادامه داد: با همه این تفاسیر ما همسران شهدا بیدی نیستیم که با این بادهای تو خالی بلرزیم و دنیا فهیمده که ما نیز به مانند ملت ایران قرص و محکم از ولایت فقیه و آرمان های امام راحل و انقلاب دفاع می کنیم و به اصل ولایت وفقیه را با جان و دل ایمان داریم.

,
,


وی بیان داشت: هدف کسانی که چنین یاوه گویی می‌کنند ضربه زدن به پایه های انقلاب است اما به یاری امام زمان (عج) هیچ کس نتوانسته کوچترین ضربه ای به این انقلاب بزند زیرا هم اکنون برای خانواده های شهدا، حرف آخر و حجت از زبان رهبر معظم انقلاب گوش می دهیم.

,
,


سبک خیز خاطر نشان کرد: در نهایت می خواهم بگویم، آمریکا با آن همه هیاهو نتوانست هیچ غلطی بکند چه برسد به کسانی که چنین دروغ پراکنی هایی را انجام می دهند .

,
,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه