اخبار داغ

برنامه ریزی گسترده اصلاح طلبان برای حماسه 9 دی؛

دیدار تشکل‌های اصلاح طلب با خاتمی، سید حسن خمینی و هاشمی رفسنجانی

دیدار تشکل‌های اصلاح طلب با خاتمی، سید حسن خمینی و هاشمی رفسنجانی
در هفته پایانی آذرماه،‌ تشکل های اصلاح طلب خاص و اعضای اصلاح‌طلب برجسته در هر استان به دیدار خاتمی، حسن خمینی و هاشمی رفسنجانی رفته و با آنها جلساتی برگزار کرده اند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مراسم 16 آذر سال 93 در حالی برگزار شد که تشکل های دانشجویی اصلاح‌طلب با دعوت از فتنه‌گران و همچنین با چراغ سبز رؤسای دانشگاه‌ها توانستند تریبون های زیادی را برای اهالی فتنه آماده کنند تا بار دیگر دانشگاه‌ها عرصه جولان این دسته از افراد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این میان منتقدان دولت نیز طی یک برنامه قبلی نتوانستند در دانشگاه‌ها سخنرانی کنند و برنامه همه آنها در دانشگاه‌ها مجوز لازم برای اجرا نگرفت.

,

پس از اتمام 16 آذر و هفته ای که فتنه‌گران توانستند دانشگاه‌ها را در اختیار خود بگیرند، در هفته پایانی آذرماه،‌ تشکل های اصلاح طلب خاص و اعضای اصلاح‌طلب برجسته در هر استان به دیدار خاتمی، حسن خمینی و هاشمی رفسنجانی رفته و با آنها جلساتی برگزار کرده اند.

,

به نظر می رسد با فرارسیدن 9 دی و حماسه مردمی، اصلاح طلبان به دنبال برنامه‌ریزی گسترده برای این روز هستند تا هم بتوانند مواضع قبلی خود را داشته باشند و هم مانع روشنگری‌ها در خصوص عوامل اصلی فتنه 88 شوند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه