اخبار داغ

مشاور هاشمی چه شبکه‌هایی می‌بیند؟

مشاور هاشمی چه شبکه‌هایی می‌بیند؟
مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: «من فرصت نمی‌کنم تلویزیون ایران را ببینم و متاسفانه پرده‌نشین را هم ندیده‌ام. بهتر است سراغ باقی دوستان بروید».
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا غلامعلی رجایی، مشاور هاشمی‌رفسنجانی در اظهارنظری عجیب گفته تلویزیون ایران را تماشا نمی‌کند!

خبرگزاری مهر در گزارشی درباره سریال موفق و پرمخاطب پرده‌نشین از برخی چهره‌های سیاسی، استمزاج کرد و در این میان از غلامعلی رجایی، مشاور هاشمی‌رفسنجانی نیز خواسته شد نظر خود را درباره این سریال بگوید.

در کمال تعجب مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: «من فرصت نمی‌کنم تلویزیون ایران را ببینم و متاسفانه پرده‌نشین را هم ندیده‌ام. بهتر است سراغ باقی دوستان بروید».

به هر حال اینکه مشاور آقای هاشمی نیز همانند جریان‌های غربزده و مخالف نظام، پز ندیدن تلویزیون جمهوری اسلامی را می‌دهند، نکته مهم و اصلی موضوع نیست بلکه اکنون این سوال مهم مطرح است که مشاور آقای هاشمی‌رفسنجانی کدام شبکه‌ها را می‌بیند؟

رجایی در غیاب تلویزیون جمهوری اسلامی، پای چه شبکه‌ها و تلویزیون‌هایی می‌نشیند؟ شاید بهتر بود خبرگزاری مذکور، وقتی پاسخ عجیب رجایی مبنی بر عدم تماشای تلویزیون ایران را شنید، این سوالات را از او می‌پرسید؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه