اخبار داغ

در دیدار انجمن اسلامی جامعه پزشکی با فرزندان سران فتنه چه گذشت؟/عضویت مسئولان دولتی در شورای مرکزی انجمن حامی فتنه

در دیدار انجمن اسلامی جامعه پزشکی با فرزندان سران فتنه چه گذشت؟/عضویت مسئولان دولتی در شورای مرکزی انجمن حامی فتنه
پزشکان ملاقات کننده با فرزندان میرحسین و رهنورد که عمدتا از اعضای هیات علمی دانشگاه هستند، اعلام کردند که آنها نیز همپای قاطبه جامعه دانشگاهی و نخبگان کشور از تداوم حبس و حصر رهبران و فعالان سیاسی معترض به نتایج انتخابات اعلام شده سال ۸۸ شگفت زده هستند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا،جمعی از پزشکان و دندان پزشکان عضو انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران هم زمان با سالروز حماسه ملی 9 دی با فرزندان سران فتنه دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 در این جلسه ضمن اعتراض به نتایج انتخابات 88 و حصر سران فتنه حاضران در جلسه اقدامات صدا سیما را به دلیل پخش مستندهای مختلف در مود فتنه مورد هجمه قرار دارند.

,

اما در همین زمینه سایت کلمه  نوشت: پزشکان ملاقات کننده با فرزندان میرحسین و رهنورد که عمدتا از اعضای هیات علمی دانشگاه هستند، اعلام کردند که آنها نیز همپای قاطبه جامعه دانشگاهی و نخبگان کشور از تداوم حبس و حصر رهبران و فعالان سیاسی معترض به نتایج انتخابات اعلام شده سال ۸۸ شگفت زده هستند.

,

آنها ادامه این وضعیت را، آن هم پس از حماسه سیاسی انتخابات سال گذشته که در آن ملت با رای خویش مسیر آینده کشور را تعیین کردند، با خواست مردم و منافع ملی کشور در تضاد می بینند.

,
بر اساس این گزارش، یکی از پزشکان حاضر در این دیدار اظهار داشت: این حجم تبلیغات علیه رهبران در حصر جنبش سبز حکایت از موقعیت تاثیرگذار آنها در بین مردم دارد و اگر چنین نبود، هرگز لازم نبود هر روز شاهد اظهارنظرهای عجیب و غیر واقعی برای توجیه چرایی اقدام به حصر و تداوم آن باشیم.
,

وی افزود: مطالب روشنگری که اخیرا از مهندس موسوی نقل شد، سناریوی تبلیغاتی افراطیون برای نهم دی ماه را برهم زد و آنها را از مسیر پیگیری اهداف خود خارج کرد.

,
وجدان عمومی جامعه به رغم تبلیغات پنج ساله، با حقایق آشناست
,

به گفته این چهره دانشگاهی، دانشجویان در سالگرد ۱۶ آذر از خود نشاط سیاسی شگفت انگیزی نشان دادند و این مساله بر همه روشن شد که به رغم ۵ سال تبلیغات یکجانبه سنگین علیه رهبری جنبش سبز، وجدان عمومی جامعه که دانشجویان نماینده آن هستند، با حقیقت تحولات چند سال اخیر کشور آشناست و در تمیز حق و باطل چون گذشته هوشیار است.

,

یکی دیگر از حاضرین نیز با اشاره به جمعیت انبوهی که برای تشییع جنازه مرتضی پاشایی گرد آمده بودند، گفت: در نهاد جامعه و در زیر پوست آن جریاناتی از آگاهی وجود دارد که تابع تبلیغات رسمی نیست و هرگاه این جریان ها بر سر موضوعی هم راستا می شوند، شگفتی زا می گردند.

,

به گزارش دانا، در این جلسه توهین های مختلفی به برخی از دستگا هها از جمله بسیج صورت گرفت و راهپیمایی عظیم 9 دی یک حرکت نمادین حکومتی نامیده شد.

, دانا،,

این انجمن مهمترین حامی فتنه در جامعه پزشکی بوده است و برخی از مسئولان فعلی حوزه سلامت کشور نیز جزء شورای مرکزی این تشکل هستند.

, این انجمن مهمترین حامی فتنه در جامعه پزشکی بوده است و برخی از مسئولان فعلی حوزه سلامت کشور نیز جزء شورای مرکزی این تشکل هستند.,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه