اخبار داغ

جزئیاتی از حواشی مجلس

جزئیاتی از حواشی مجلس
نماینده مردم قصر شیرین، گیلانغرب و سرپلذهاب گفت: مطهری باید چهارچوب ها را در مجلس رعایت می کرد و ما به همین دلیل رفتیم و او را آرام کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، فتح الله حسینی در رابطه با اتفاقات امروز صبح در مجلس تصریح کرد: وقوع برخی حاشیه ها در مجلس طبیعی است و معمولا ما شاهد این چنین مسائل در صحن مجلس هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد, مرصاد,
وی افزود: آقای مطهری بحثی داشت و مقداری تنش در سطح مجلس به وجود آورد، اگرچه این نماینده می بایست چهارچوب ها را رعایت می کرد.
,
 
,
حسینی با اشاره به تذکری که به علی مطهری داد؛ تاکید کرد: بنده چون دیدم مجلس به سمتی می رفت که ممکن بود تنش در آن به وجود بیاید رفتم و تذکری را به ایشان دادم.
,
 
,
نماینده مردم قصرشیرین,گیلانغرب,سرپل ذهاب گفت: هیچ درگیری فیزیکی رخ نداده است اما آقای مطهری حرکتی انجام داد که باید شان نظام را رعایت می کرد.
, قصرشیرین,گیلانغرب,سرپل ذهاب گفت:, قصرشیرین,گیلانغرب,سرپل ذهاب گفت:,
 
,
حسینی اظهار داشت: مطهری به دلیل فشار زیادی که بر روی او آمده بود بی اختیار و پر استرس در حال صحبت در صحن علنی مجلس بود به همین دلیل ما رفتیم و او را آرام کردیم و هدفمان هم فقط آرام کردن او بود.
,
 
,
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مرصاد که رسانه ها اخبار تنش فیزیکی بین شما و آقای مطهری را منتشر کرده اند تاکید کرد: این اتفاقات طبیعی است و معمولا چنین چیزهایی در مجلس رخ می‌دهد.
,

حسینی در پایان تاکید کرد: آن چیزی که برای ما اهمیت دارد امنیت نظام است چرا که هیچ ایرانی ای حاضر نیست در هر پست و مقامی هم که باشد از نظام و امنیت آن عبور کند و مطمئنا عبور کردن از نظام نیز چه به وسیله مسئولین و چه به وسیله نمایندگان مردود است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه