اخبار داغ

یادداشتی به قلم اکرم مهدوی؛

آقای ظریف؛نرمش قهرمانانه درکجای سیاست خارجه ماجای دارد؟

آقای ظریف؛نرمش قهرمانانه درکجای سیاست خارجه ماجای دارد؟
آقای ظریف بیدارید؛ درسیاست های شما نرمش قهرمانانه جای خود را به سازش های ذلت بار می دهد!!!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، اکرم مهدوی از فعالین رسانه گلستان طی یادداشتی که برای ما ارسال کرده است در انتقاد به قدم زدن ظریف و جان کری نوشت: چندی پیش روزنامه فرانسوی شارلی ابدو با هتک حرمت پیامبر مهربانی ها و توهین به مقدسات اسلام احساسات مسلمانان دنیا را جریحه دارنمود و جهان اسلام باحرکات خودجوش و راهپیمایی و تجمعات اعتراض آمیز، انزجار خود را از سران استکبار اعلام کردند، اما متاسفانه شاهد حرکتی از سوی وزیرامورخارجه کشورمان بودیم که موجب ناراحتی خانواده های معظم شهدا و ملت شجاع ایران اسلامی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

آقای ظریف؛اولا سفرشما به پاریس، آن هم در روزی که نخست وزیر فرانسه کاریکاتور توهین آمیز را نمایش می دهد چه پیامی دارد؟ ثانیا پیاده روی و خوش و بش های حضرتعالی با جان کری آن هم دراین موقعیت زمانی که شاهد حمایت سرمداران نظام سلطه از این حرکت شرم آور بودیم چه عزت،عظمت و دستاوردی برای جمهوری اسلامی ایران می تواند داشته باشد؟

,

آقای سیاستمدار، کدامین خطای شما را نادیده بگیریم؟ به نظرشما این رفتارتان منطقی است؟

,

شما با بیان سخنانی نظیر" امنیت ایران محصول مذاکرات است " چه هدفی را دنبال می کنید، این را هرسیاستمدار صفرکیلومتری می داند که درحین مذاکره با حریف نباید سوتی داد چگونه ملت این خطاهای شما را که گاهی دانسته یا ندانسته بیان می شود را چشم پوشی نماید؟

,

آیا این رفتار شما با نرمش قهرمانانه همخوانی دارد، متاسفانه شاهد هستیم کم کم درسیاست ها و رفتارهای شما نرمش قهرمانانه جای خود را به سازش های ذلت بار می دهد درحالی که ملت از شما به عنوان یک سیاستمدار کهنه کار توقعی دیگر داشت.

,

آقای ظریف شما درجایگاه حساس وزیرامورخارجه جمهوری اسلامی ایران هستید باید پاسخ این اشتباهات خود را به ملت شهید پرور ایران بدهید و از ملت عذرخواهی کنید.

,

البته ملت بصیر ایران امسال درسی و ششمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر پاسخی کوبنده و دندان شکن به استکبارجهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار خواهد داد و از شما فرزند انقلاب نیز توقع شجاعات و حفظ عزت ، عظمت و دستاوردها ی انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید به ثمر نشست را دارد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه