اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد:

ابطال مصوبات شورای فرهنگی باعث لغو برنامه های دهه فجر شد

ابطال مصوبات شورای فرهنگی باعث لغو برنامه های دهه فجر شد
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد گفت: به خاطر تغییر اعضای شورای فرهنگی و لغو مصوبات آخرین جلسه آن که مربوط به دهه فجر بود هیچ برنامه ای در این ایام مبارک نتوانستیم انجام دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از «دانشجویان بیدار» سید مصطفی اصغری مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه گفت: دو هفته قبل شورای فرهنگی دانشگاه طبق روال عادی و قانونی خود تشکیل جلسه داد و اعضای دانشجویی آن از جمله تشکلهای بسیج دانشجویی، انجمن های علمی و هلال احمر به اعلام برنامه های خود پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجویان بیدار,

وی تصریح کرد: برنامه ها به مشورت اعضای شورا گذاشته شد و در نهایت تعدادی از آنها از جمله برنامه های دهه فجر ما که شامل دیدار با امام جمعه، دو کرسی آزاد اندیشی پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی و پرسش و پاسخ با رئیس استان بود مصوب شد.

,

اصغری ادامه داد: از طرف دوستان کانون هلال احمر برنامه نمایشگاه عکس و از سوی انجمن های علمی دانشگاه نیز کرسی نظریه پردازی «معنای اسلامی شدن دانشگاه» و مسابقه کتابخوانی مطرح و مورد موافقت شورا واقع شد.

,

وی گفت: چند روزی نگذشته بود که ناگهان خبر رسید که مصوبات جلسه شورای فرهنگی اخیر باطل است و این شورا باید با اعضای جدید که از سوی دکتر مسعودی فر رئیس استان تعیین شده است تشکیل شود.

,

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه این عمل بسیار مورد تعجب ما واقع شد، اضافه کرد: چطور می شود بعد از طی مراحل قانونی تشکیل شورای فرهنگی این اتفاق بیفتد.

,

وی اظهار کرد: طبق پرس و جویی که انجام دادیم در این تغییر و تحول دبیر کل انجمن های علمی و نماینده کانون دانشجویی هلال احمر و مسئول مالی از جلسه حذف شده اند و مسئول بسیج اساتید به جمع اضافه شده است.

,

این دانشجوی دانشگاه پیام نور بجنورد گفت: بسیج دانشجویی نیز به خاطر مصوبه ای که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی دارد در شورای فرهنگی باقی ماند با اینحال ما نسبت به حذف تشکل های دانشجویی از شورای فرهنگی معترضیم.

,

وی با اشاره به اینکه علی رغم این قضیه سعی کردیم فعلا با این قضیه کنار بیاییم، گفت: اما آنچه تامل بر انگیز است تاخیر در تشکیل جلسه جدید شورای فرهنگی است.

,

این عضو شورای فرهنگی دانشگاه با بیان اینکه در واقع دهه فجر در حال اتمام است و تمام برنامه های ما روی هوا قرار دارد، گلایه کرد: اگر تکلیف برنامه مشخص نشود نه می شود تبلیغات کرد و نه اجرا و اگر دیر مصوب شود قطعا کیفیت و مخاطب آن کاهش می یابد.

,

وی ادامه داد: ما هر روز برای تشکیل جلسه شورا مراجعه می کنیم و پاسخی که از مسئولین دریافت می کنیم این است که هنوز احکام اعضا صادر نشده است.

,

وی در انتها تصریح کرد: سوال اساسی ما این است که دلیل این تاخیر که موجب از بین رفتن برنامه ها می شود چیست و چرا شورای فرهنگی ای که قرار بود با اعضای جدید تشکیل شود اصلا گذاشته شد تا بعدش زیر مصوباتش زده شود.

,

انتهای پیام/ش

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه