اخبار داغ

خوزستان باز هم خاک بر سر شد/کلیه ادارات، مقاطع تحصیلی تعطیل شد

خوزستان باز هم خاک بر سر شد/کلیه ادارات، مقاطع تحصیلی تعطیل شد
غلظت گردو غبار در شهر های استان از ابتدای صبح امروز همچنان در حال افزایش است کلیه ادارات، مقاطع تحصیلی به علت شرایط بد جوی تعطیل می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب نیوز، غلظت گردو غبار در شهر های استان از ابتدای صبح امروز همچنان در حال افزایش است پدیده گرد و خاک  طی دو هفته گذشته زندگی روزمره مردم استان خوزستان را مختل کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب نیوز,

براساس اعلام فرمانداری اهواز مدارس نوبت صبح و عصر و ادارات امروز تعطیل اعلام شد گفتنی است یکشنبه و دوشنبه هم مدارس تعطیل اعلام شده بودند.

,

استانداری خوزستان اعلام کرد کلیه ادارات، مقاطع تحصیلی به علت شرایط بد جوی تعطیل می باشد.

,

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با رهیاب در خصوص سونامی خاک گفت:ما در پدیده گردوخاک هم چوب نادانی مدیران داخلی را می خوریم هم چوب بی توجهی کشورهای دیگر را، که هزینه های آن را مردم استان در حوزه های اجتماعی، روانی سلامت و اقتصاد پرداخت می کنند.

,

وی ادامه داد:ناکارآمدی وزارت نیرو و محیط زیست باعث شده است با گذشت بیش از 10 سال از این شرایط تکراری گرد و غبار هیچ اقدامی را برای حل این معضل در استان شاهد نباشیم سوء مدیریت سازمان محیط زیست محیط زیست در کشور و استان پدیده گردوخاک را تشدید کرده است.

,

 

,

سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با رهیاب گفت:از 12 باری که در امسال گردوخاک رخ داده است 10 بار از کانون های داخلی بوده است این آمار نشان می دهد نیاز به هماهنگی با کشورهای دیگر نیست بلکه نیازمند کارهایی است که ما باید انجام دهیم مقابله با گردوخاک نیاز به اراده دارد ولی ما این اراده را نمی بینیم.

,

 

,

وی ادامه داد:این اراده در حل مشکل دریاچه ارومیه در کشور دیده می شود این اراده برای پرآب کردن زاینده رود در سفرهای استانی در دولت دیده می شود اما برای گردوغبار استان تنها یک کمیته تشکیل می دهند.

,

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان نسبت به بارش شدید باران و احتمال آبگرفتگی در مناطق شرقی و شمالی استان طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری هشدار داد.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه