اخبار داغ

ضعف در ارائه سرویس اینترنت توسط مخابرات به اوج رسید

اختلال و قطعی مکرر اینترنت مشترکین مخابرات ملارد

اختلال و قطعی مکرر اینترنت مشترکین مخابرات ملارد
قطع و وصلی‌های مکرر در اتصال به اینترنت مخابرات شهرستان ملارد ماه‌ها است که فعالیت های کاربران را با مشکل روبرو کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری اقتدار ملارد، مشترکین اینترنت مخابرات شهرستان ملارد طی چند هفته اخیر با قطع و وصلی‌های مکرر در اتصال به اینترنت مواجه هستند. مرکز امور مشترکان این شرکت ـ 2020 ـ دلیل بروز این اختلالات را مقطعی می‌داند. این در حالی است که اپراتورهای این مرکز که ظاهراً خود نیز اطلاع کافی از وضعیت سرویس اینترنت ندارند در برخی از موارد به مشترکین جواب سربالا داده و موضوع را از سرخود باز می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اقتدار ملارد,

 

,

قطع و وصلی‌های مکرر مشکل تازه‌ای است که در چند ماه اخیر به دیگر ضعف‌های این سرویس از جمله کندی سرعت اینترنت اضافه شده است. مسئولان مخابرات ماه‌ها پیش دلیل بروز این اختلالات را کمبود آی‌پی آدرس‌ها – آدرس‌های عددی اینترنتی – اعلام و آن را مقطعی دانستند.

,



براساس تماس‌های مردمی با پایگاه خبری اقتدار ملارد، بسیاری از مشترکین سرویس ADSL مخابرات، بارها و در طول ساعات مختلف با اختلال و مشکل قطعی روبرو بوده و به مرکز امور مشترکان مخابرات اطلاع داده‌اند که مشکلشان برطرف نشده است. همچنین عنوان شده است که برخی اپراتورهای شرکت مخابرات پاسخ سربالا به مردم داده و از راهنمایی یا حتی دلجویی از مردم امتناع می‌‌کنند.

,
,
,

 

,

بخش‌هایی از شهر مارلیک منتهی به خیابان دکتر حسابی، سرآسیاب و شهر ملارد شامل منطقه‌هایی هستند که با این معضل دست و پنجه نرم می‌کنند.

,

 

,

با توجه به اینکه در شهرستان ملارد شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت محدود است و بسیاری از کاربران به ویژه شرکت‌های صنعتی از اینترنت مخابرات استفاده می‌کنند، اختلال در این سرویس موجب ایجاد مشکل در فعالیت‌های آن‌ها شده است.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه