اخبار داغ

نماینده مردم کوهرنگ، کیار ، اردل و فارسان:

برخی لابی گری ها در وزارت نیرو مانع اختصاص نیروگاه برقی آبی به کوهرنگ شده اند

برخی لابی گری ها در وزارت نیرو مانع اختصاص نیروگاه برقی آبی به کوهرنگ شده اند
نماینده مردم کوهرنگ ، کیار ، فارسان و اردل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برخی لابی گری ها در وزارت نیرو مانع تخصیص نیروگاه به کوهرنگ شده است به مسولان کشور در خصوص امنیتی شدن این موضوع هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از  بام ایران خبر، دکتر حمیدرضا عزیزی در نشست شورای اداری استان گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در تاریخ 26 خرداد 1389 مقرر شد که نیروگاه کوهرنگ به آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری واگذار شود، اما از آن زمان تا بحال و با لابی گری های برخی عناصر در وزارت کشور این مهم همچنان در بلاتکلیفی بسر می برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
عزیزی افزود: این مساله بدلایل متعدد و عدم مدیریت و بی توجهی در حال تبدیل به یک موضوع امنیتی است .

نماینده مردم فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ بیان داشت: یکی از مشکلات و مطالبات مردم شهرستان کیار، تبدیل شدن به بخش است و همانطور  که شرط تبدیل فرخ شهر به بخش، تبدیل همزمان کیار شرقی به بخشی مجزا بوده است، اما در زمان این دولت تمهیدات خاصی انجام نشده است.

وی از معاون سیاسی وزیر کشور رسیدگی سریع تر به این موضوع را خواستار شد.

حمیدرضا عزیزی با بیان اینکه یکی از پرچالش ترین و حساس ترین انتخابات های کشور در سال 94 به انجام می شود گفت: برای پرهیز از اختلافات قومی و قبیله ای در حوزه های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، پیشنهاد می شود انتخابات به صورت رایانه ای و به طور ویژه برگزار شود.

وی از مدیران استان در خواست کرد تا با سفر به شهرستان ها از نزدیک با مشکلات مردم آشنا و مطالبات آنان را پیگیری نمایند.

انتهای پیام/ص
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه