اخبار داغ

اینجا نوبت شماست/ ترین های استان را معرفی کنید:

نظر سنجی سایت عصر هامون در پایان سال 93

نظر سنجی سایت عصر هامون در پایان سال 93
همزمان با فرارسیدن سال 94 شما مخاطبان می توانید ترین های سال 93 خود را به ما معرفی کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از عصرهامون با پایان سال 93 و آغاز سال جدید در اقدامی نو به جمع آوری نظرات مخاطبان خود در خصوص برخی از شخصیت ها و ویژگی های استان نموده است.

بر اساس این ارزیابی مخاطبان سایت می توانند در قسمت نظرات این مطلب، موفق ترین مدیرکل/فعال ترین نماینده مجلس/بهترین و بدترین خبر سال 93/ پرحاشیه ترین مسئول/ جذاب ترین نقطه استان/ پرتلاش ترین فرماندار/ زیباترین شهر/ محروم ترین نقطه استان / بزرگ ترین رویداد/ تلخ ترین حادثه/ برترین هنرمند/ تاثیرگذارترین رسانه استان/ پر سرو صداترین عزل و نصب/ موفق ترین ورزشکار/ بهترین برنامه شبکه هامون و رُک ترین امام جمعه را از نظر خود بما معرفی کنید.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
, ,


ممکن است عملکرد یک فرماندار برای مردم آن شهر قابل تقدیر و تشکر باشد و یا نقطه ای بسیار محروم در این استان محروم وجود داشته باشد که خیلی ها از وجود آن بی خبر اند.
این بار این شما مخاطبان عزیز هستید که مسئولان و ویژگی های استان پهناور سیستان وبلوچستان را ارزیابی می کنید.
عصرهامون بنا دارد در پایان بنا به نظر شما مخاطبان عزیز برترین های استان را معرفی نماید.
همچنین عصرهامون مشتاقانه آماده دریافت نظرات و انتقادات سازنده شما مربوط به این پایگاه خبری و یا سایر موارد ذکر شده از طریق سرویس ارتباط باما و یا ایمیل info@asrehamoon.ir می باشد.

این پایگاه خبری از انتشار نظراتی که حاوی توهین باشد خودداری می نماید. لطفا در قسمت نظرات نام مورد مدنظر خود را بیان نمایید.

انتهای پیام/

,
,
,
, عصرهامون,
, عصرهامون, ارتباط باما,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه