اخبار داغ

تهران تا اواسط هفته آینده بارندگی ندارد

تهران تا اواسط هفته آینده بارندگی ندارد
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تا اواسط هفته آینده در تهران بارندگی نخواهیم داشت گفت: طی 24 ساعت آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید موجب بروز پدیده گرد و خاک می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس، فریبا گودرزی درباره شرایط جوی کشور طی روزهای آینده اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود امروز در سیستان و بلوچستان بخش‌هایی از کرمان، خراسان جنوبی،‌ شرق هرمزگان، نیمه جنوبی خراسان رضوی شاهد بارندگی همراه با وزش باد و در بخش‌های جنوبی همراه با رعد و برق باشیم.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: شدت بارندگی‌ها طی امروز و فردا در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان خواهد بود که با آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها همراه می‌شود.

به گفته وی سواحل جنوبی استان سیستان و بلوچستان طی امروز و فردا مواج و طوفانی خواهد بود. بر همین اساس لازم است تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی پیش‌بینی شود.

گودرزی با بیان اینکه در 24 ساعت آینده وزش شدید باد در شرق و جنوب شرق کشور رخ خواهد داد اضافه کرد: همین امر موجب بروز پدیده گرد و خاک در این نواحی می‌شود.

وی همچنین یادآور شد از بعد از ظهر روز جمعه در استان‌های گیلان و با شدت کمتر در اردبیل و قزوین وزش باد شدید خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا آسمان تهران در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی را تجربه می‌کند اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تا اواسط هفته آینده در استان تهران بارندگی نداشته باشیم.

گودرزی با اعلام اینکه بیشینه امروز و کمینه فردای دمای هوای تهران به ترتیب 13 و 3 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود خاطر نشان کرد: به طور کلی در روزهای آینده درنیمه شمالی کشور روند نسبی دمای هوا و در نیمه جنوبی به خصوص جنوب شرق روند کاهش دمای هوا پیش‌بینی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه