اخبار داغ

امام جمعه سمیرم:

در آستانه سال نو از اسراف بپرهیزید

در آستانه سال نو از اسراف بپرهیزید
امام جمعه سمیرم گفت: در ایام سال نو سعی شود از اسراف و ریخت و پاش های بی مورد جلوگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سمنا، حجت الاسلام حسین رجایی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه با دعوت به تقوا و پرهیزگاری اظهار کرد: لازمه بندگی واقعی اطاعت مستمر و دوری از لجاجت و خودخواهی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , سمنا,

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان گفت: فرمایشات ایشان در این دیدار بسیار مهم و کلیدی بود که می بایست مسئولان با توجه به آن در راه پیشرفت این کشور کوشا باشند.

,

رجایی پور تصریح کرد: انتخابات بدور از حزب بازی مجلس خبرگان، جاذبه بالای اسلاب ناب محمدی که جهانیان را به سوی خود کشانده و نگرانی از طرف مقابل هسته ای از جمله مهمترین فرمایشات مقام معظم رهبری بود.

,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به مذاکره کنندگان ایرانی اعتماد داشته و نگران از فریب ها و حیله های طرف مذاکره کننده غربی می باشد زیرا که نامه تهدید سناتور ها و تمدید تحریم توسط اوباما نشان دیگری از غیر قابل اعتماد بودن آنهاست.

,

امام جمعه سمیرم با تبریک سالروز بزرگداشت شهدا و صدور فرمان بنیان گذار انقلاب مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب سلامی گفت: خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه عمومی است زیرا که امنیت، اقتدار و آرامش امروزمان را مدیون خون پاک آن ها می باشیم.

,

وی با اشاره به فرا رسید سال جدید تصریح کرد: در خانه تکانی ها به دنبال دل تکانی از بدی ها هم باشیم و در این ایام سعی شود از اسراف و ریخت و پاش های بی مورد جلوگیری شود.

,

رجایی پور گفت: صله رحم یکی از بهترین اتفاقات در آغاز سال جدید است و باید این ارتباطات و بازدیدها بی منت و به دور از چشم داشت های مادی باشد تا برادری ها را افزایش دهد.

,

به گزارش سمنا، فرماندار شهرستان سمیرم، قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته پیرامون مسافرت های نوروزی و استفاده از این فرصت برای معرفی شهرستان برای حاضران سخنرانی کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه