اخبار داغ

بازتاب بین‌المللی سخنرانی رهبر انقلاب در مشهد مقدس

بازتاب بین‌المللی سخنرانی رهبر انقلاب در مشهد مقدس
شبکه خبری المنار در پوشش سخنرانی مقام معظم رهبری اعلام کرد که ایشان تاکید کردند که برداشته شدن تحریم‌ها باید بخشی از توافق باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشرق، سخنرانی بعد از ظهر امروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در اجتماع پرشور زائران و مجاوران در رواق امام خمینی(ره) حرم حضرت ثامن الحجج(ع) با بازتاب‌های وسیعی همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


شبکه خبری المنار به صورت گسترده‌ای سخنرانی مقام معظم رهبری را پوشش داد و صفحه توئیتر این شبکه نیز تمامی محورهای سخنرانی ایشان را منتشر کرد.

المنار خبر داد که رهبر ایران تاکید کرد که ملت ایران از تهدیدات نمی‌ترسد و سرانجام پیروز خواهد شد.

المنار اعلام کرد که رهبر ایران گفته است که مذاکرات با آمریکا تنها درباره موضوع هسته‌ای بوده و درباره موضوعات منطقه‌ای با آمریکا مذاکره نخواهد شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی امروز در در اجتماع زائران حضرت ثامن الحجج (ع) فرمودند: این مذاکراتی که در جریان است، که با دولت‌های اروپایی و آمریکایی است مذاکره با آمریکا در مسئله هسته‌ای است و لاغیر. در مورد مسائل منطقه‌ای مذاکره نمی‌کنیم چراکه هدف آن‌ها نقطه مقابل هدف ماست. ما تسلط ملت‌ها و آرامش را می‌خواهیم آن‌ها ناامنی می‌خواهند. آن‌ها در مقابل بیداری اسلامی که به وسیله ملت‌ها شروع شد، ضد حمله شروع کردند. ما نه در مسئله داخلی، تسلیحات نظامی و منطقه‌ای مطلقا مذاکره و صحبتی نداریم.

ایشان افزودند: این که آمریکایی ها تکرار می‌کنند ما با ایران قرارداد می بندیم بعد نگاه می‌کنیم اگر عمل کردند تحریم‌ها را برمی داریم ما این را قبول نداریم. رفع تحریم‌ها جزو موضوع مذاکره است نه نتیجه مذاکره. این خدعه آمریکایی‌است. مسئولان ما صریحا گفتند که رفع تحریم‌ها باید بدون هیچ فاصله ای در هنگام رسیدن توافق انجام شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه