اخبار داغ

محمد رسول شیخی زاده فرماندار اسبق شهرستان قروه

تدبیر مقام معظم رهبری در شعار سال 94 با عنوان " دولت و ملت همدلی و همزبانی" رمز حل مشکلات کشور ، منطقه و عرصه های بین المللی است

تدبیر مقام معظم رهبری در شعار سال 94 با عنوان " دولت و ملت همدلی و همزبانی" رمز حل مشکلات کشور ، منطقه و عرصه های بین المللی است
فرماندار اسبق شهرستان قروه با بیان اینکه پیام مقام معظم رهبری رمز حل مشکلات کشور، منطقه و عرصه های بین المللی است گفت: امروز مهمترین نیاز میان مردم و مسئولین و دولت مردان هم دلی و همزبانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سراب خبر، صبح امروز محمد رسول شیخی زاده فرماندار اسبق شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار سراب، با اشاره به نامگذاری سال 94 به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی از سوی مقام مقام معظم رهبری، اظهار داشت: دور اندیشی مقام معظم رهبری در کلیه مسائل داخلی و خارجی با نامگذاری سال 94 و در راستای تدبیر حکیمانه معظم له برای ایجاد تعامل بیشتر بین ملت و دولت و برای حل مشکلات کشور و حتی مشکلات منطقه ای و بین المللی همراه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه حضور همیشگی و مقتدرانه مردم در صحنه های مختلف یکی از ستون های اصلی پیروزی نظام در عرصه های مختلف ملی و بین المللی بوده است افزود: با توجه به ماهیت انقلاب اسلامی و اتکاء تمام قد ان به پشتوانه مردمی و تجاربی که کشور از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در برهه های مختلف از جمله هشت سال جنگ تحمیلی داشته است یکی از ستون های اصلی پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح داخلی و بین المللی حضور مقتدرانه مردم در پشتیبانی از نظام اسلامی و دولت بوده است.
,
 
,
شیخی زاده حضور مردم در صحنه های حساس کشور را لازم و ضروری دانست و خاطر نشان کرد: امروز با توجه به حساسیت های خاص کشور به ویژه در بعد سیاسی و اقتصادی نیاز به حمایت و پشتیبانی مردمی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری بیشتر از گذشته لازم و ضروری است.
,
 
,
وی تصریح کرد: تأکید رهبر انقلاب بر عنصر «همدلی» که در شعار سال 94 تبلور یافته امری بی‌سابقه نیست و ایشان در گذشته نیز از این موضوع به عنوان «نعمت بزرگ خدا» یاد کرده بودند.
,
 
,
شیخی زاده سال 94 را فرصتی ارزشمند برای دولت و ملت دانست و گفت: نامگذاری سال 94 با شعارِ «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی» فرصتی گران بها برای مجموعه‌ی قوای کشور و به خصوص دولت به عنوان سکاندار اجرایی کشور از سویی و ملت ایران به عنوان «صاحبان کشور» از سوی دیگر است تا با تقویت عنصر اعتماد متقابل بین خود و شکل‌دهی هرچه بهتر و کامل‌تر فضای همکاری و همدلی گام‌های مهم و بزرگی در مسیر پیشرفت بردارند که در این صورت کشور در مقابل توطئه‌های دشمن مصون خواهد شد.
,
 
,
دیپلماسی هسته ای مرهون حمایت های مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم است
,
 
,
فرماندار اسبق شهرستان قروه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته ای بیان داشت: اگر امروز ما شاهد اقتدار ملت ایران در همه عرصه ها به ویژه عرصه بین المللی و دیپلماسی در بحث هسته ای در مقابل 6 کشور مقتدر دنیا هستیم بلاشک یکی از پشتوانه های این اقتدار حمایت های مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم در حمایت از مسئولین و نظام است.
,
 
,
وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری افزود: همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند رعایت اخلاق سیاسی در مذاکرات برای ما مسئله مهمی است.
,
 
,
همدلی و همزبانی دولت و ملت رمز حل مشکلات
,
 
,
محمد رسول شیخی زاده همدلی و همزبانی دولت و ملت را رمز حل مشکلات دانست و تصریح کرد: باید این تعامل و همدلی به صورت متقابل و دو سویه از سوی دولتمردان و مردم صورت گیرد و یکی از راه های ایجاد همدلی و همزبانی که در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز بیان شد ، فراهم کردن زمینه های مشارکت مردم در تصمیم گیری های کلان و مسائل حساس کشور به ویزه در بحث اقتصاد مقاومتی می باشد.
,
 
,
وی افزود: پذیرش جایگاه والای ملت و توانایی‌های عظیم آن از سوی دولت و استفاده از این نیروی عظیم در مسیر پیشرفت کشور و حل مشکلات از جمله مسائل مهم در این زمینه است که به‌خصوص در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریّت جهادی» مورد تأکید دائمی رهبری بوده تا جایی که پیشرفت کارها را در صورت سپرده شدن آن به مردم میسر دانستند
,
 
,
وی یکی دیگز از نمود های تعامل بین دولت و ملت در سال 94 را در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برشمرد و اظهار داشت: در این راستا وظیفه دولت تمحید مقدمات برگزاری انتخابات و جلب اعتماد مردم در این امر مهم می باشد و وظیفه مردم مشارکت پرشور و حماسی در انتخابات است که با انتخابی صحیح و آگاهانه در راستای شکوفایی و توسعه بیشتر منطقه و کشور خود کوشا باشند.
,
 
,
فرماندار اسبق قروه گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری این همدلی و همزبانی می تواند مجلسی ولایتی، پرقدرت ، توانمند و خبرگانی بیدارو آگاه را تحویل جامعه ی ایرانی دهد و با این شرایط است که میتواند در مقابل دشمنان ایستاد ، زیرا که رمز موفقیت ما استقامت و مقاومت درمقابل دشمنان است و این رمزموفقیت تحقق نمی یابد مگر با همدلی و همزبانی.
,
 
,
شیخی زاده در پایان با بیان اینکه دولت باید قدردان این نامگذاری باشد افزود: این خود فصل نوینی در حیات طیبه زندگی مردم ایران است و دولت باید قدردان آن باشد.
,
 
,
انتهای پیام/ر
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه