اخبار داغ

پژوهشگر پژوهشکدة اخلاق و روانشناسی اسلامی:

بیان شعار سال 94 توسط رهبری درواقع یک توصیه به دولت بود

بیان شعار سال 94 توسط رهبری درواقع یک توصیه به دولت بود
پژوهشگر پژوهشکدة اخلاق و روانشناسی اسلامی گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت فقط از طریق همسویی با ولی امر مسلمین، محقق می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا " حجت الاسلام علی ملکوتی نیا " در تبیین شعار «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» در گفتگو با خبرنگار امروله عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین و دیدبان نظام، هر ساله با توجه به وضعیت موجود و سیاست های کلان، چشم انداز یک ساله را ترسیم می کنند تا مردم و مسئولان نظام، تصمیمات و اقدامات خود را با توجه به آن پایه ریزی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله ,

پژوهشگر پژوهشکدة اخلاق و روانشناسی اسلامی ادامه داد: نامگذاری امسال توسط رهبری معظم با عنوان «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» اشاره به عملکرد 2 سالة دولت دارد چون در طی این مدت سخنان و رفتارهای نگران کننده ای توسط مردم از دولت دیده شد که به همین منظور رهبری صلاح دانست که به دولت توصیه کند تا خود را از مردم جدا نکند و نیز خود را حق مطلق نداند چون دولت وامدار و کارگزار ملت است.
,
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,

حجت الاسلام ملکوتی نیا تصریح کرد: در مقابل مردم نیز باید دولت را از خودشان ببیند اگر چه دولت برخی موارد کارهایی می کند که احساس بیگانگی دولت از آرمانها و مقاصد نظام، استشمام می شود.
,
,

استاد دانشگاه قرآن و حدیث قم با اشاره به اینکه اگر دولت و ملت با یکدیگر همدل و همزبان نشوند در رسیدن به قله های پیشرفت در دامنه ها باز می ماند خاطر نشان کرد: خیلی از کشورهای مظلوم جهان که تحت سلطه آمریکا هستند چشم انتظار ما هستند و ما باید انقلاب و ارزش های آن را به آنان انتقال دهیم تا به یک خانواده جهانی اسلامی برسیم که این امر با اتحاد و انسجام که همان همدلی و همزبانی با دولت و ملت است محقق می شود.
,
,


این استاد حوزه و دانشگاه در پایان افزود: براساس شرایط موجود و عرصه های آیندة کشور همچون انتخابات مجلس و ریاست جمهوری، انتخاب شعار امسال توسط مقام معظم رهبری یک سیاست منطقی است چون در غیر این صورت دولت خیلی از افراد را از خود دور می کرد و مردم نیز از دولت مأیوس می شدند.

,
,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه