اخبار داغ

ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرضا رتبه سوم را در استان اصفهان کسب کرد

ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرضا رتبه سوم را در استان اصفهان کسب کرد
جانشین کمیته اسکان مسافران نوروزی شهرستان شهرضا گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 40 هزار نفر روز مسافر فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس شهرستان شهرضا اسکان داده شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شهرضا نیوز، محمد مهدی عابدی  گفت: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان شهرضا با ۵۰ واحد آموزشی در قالب ۳۸۰ کلاس درس و نمازخانه مجهز، به ارائه خدمات به مسافران نوروزی پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضا نیوز,

عابدی افزود: ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرستان شهرضا فعالیت خود را از روز ۲۸ اسفند ماه سال ۹۳ ، به صورت ۲۴ ساعته آغاز کرد و تاپایان ایام تعطیلات ادامه داشت.
وی با اشاره به اینکه از زمان آغاز سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات حدود ۲۵ هزار مسافر در قالب ۶ هزار خانواده در مراکز آموزش و پرورش شهرستان شهرضا اسکان داده شدند اضافه کرد: این تعداد در قالب ۴۰ هزار نفر روز اسکان داشته اند که ۲۷ هزار نفر روز فرهنگی و ۱۳ هزار نفر روز غیر فرهنگی را شامل می شوند.
عابدی افزود: آموزش و پرورش شهرستان شهرضا از نظر اسکان مسافران نوروزی در استان رتبه سوم را بعد از شهر اصفهان و کاشان به خود اختصاص داده است.
وی اضافه کرد: مدارس شهرستان شهرضا مجهز به سیستم گرمایشی، فرش، پتو ، یخچال و تلویزیون بود و خوشبختانه توانست رضایت میهمانان را جلب کند.
عابدی اسکان مسافران نوروزی در کلاس‌های در نظر گرفته شده را از لحاظ خدمات رفاهی، ۳ نوع عنوان کرد و گفت: نوع الف این کلاس‌ها دارای موکت، پتو ، یخچال ، تلویزیون و حمام و آشپزخانه به صورت مشترک، گروه ب کلاس ها مجهز به موکت، پتو و تلویزیون و یخچال ، حمام و آشپزخانه به صورت مشترک و کلاس های گروه ج دارای فرش و پتو و بقیه امکانات به صورت مشترک بود.
جانشین کمیته اسکان مسافران نوروزی شهرستان شهرضا گفت: در این مدت با توجه به تعداد زیاد مسافران نوروزی علاوه بر مدارس از نمازخانه ها و همچنین سالنهای ورزشی نیز استفاده شد.
وی گفت: توزیع برشورهایی برای معرفی آثار تاریخی ، طبیعی و جاذبه های گردشگری این شهرستان همراه با کروکی و نقشه مکان‌های دیدنی ، چاپ بنر های اطلاع رسانی در ورودی و معابر شهر و توزیع آدرس مدارس محل اسکان بین مسافران نورزوی از اقدامات ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرضا برای رفاه حال مسافران نوروزی و معرفی شهرستان‌‌ بود.
عابدی اضافه کرد: بکارگیری ۴۰ نفر به‌عنوان کاربر رایانه برای اطلاع‌رسانی و ثبت گزارش‌های مربوط به اسکان مسافران در سامانه، تهیه و توزیع پرسشنامه جهت اخذ پیشنهادات و انتقادات مسافران نوروزی، مفروش کردن سالن‌های مدارس در روزهای بارانی از دیگر اقدامات آموزش و پرورش در راستای اجرای طرح نوروزی بوده است.
شهرستان شهرضا به واسطه شرایط خاص جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شمال به جنوب و جنوب به شمال، تنوع اقلیمی، طبیعت بکر، آثار تاریخی و اماکن زیارتی در طول سال به ویژه ایام نوروز و تابستان میزبان مسافران و گردشگران فراوانی از اقصی نقاط کشور است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه