اخبار داغ

حاشیه نگاری از اولین جلسه شورای اداری شهرستان میانه در سال ۹۴

حاشیه نگاری از اولین جلسه شورای اداری شهرستان میانه در سال ۹۴
اولین جلسه شواری اداری شهرستان میانه در سال 94 با مد نظر گرفتن شعار سال در زمینه وحدت و همدلی ملت و دولت با رنگ و بوی دیگر تشکیل جلسه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،پایگاه اطلاع رسانی میانا، اولین جلسه شورای اداری شهرستان میانه در سال ۹۴ در حالی در محل سالن جلسات فرمانداری ویژه میانه برگزار شد که امام جمعه و نمایندگان مردم میانه در مجلس شورای اسلامی به علت شرکت در جلسات کاری و حضور در مجلس در این جلسه حضور نداشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی میانا,

آن چیز که ابتدا به چشم می خورد،حضور هئیت امنای برخی از موسسات خیریه و نگهداری از کودکان بی سرپرست و برخی از پیشکسوتان و ریش سفیدان شهر در این جلسه بود. البته بنا به دعوت انجام گرفته اعضای اتاق فکر فرمانداری نیز در این جلسه حضور داشتند.

,

طبق روال جلسه با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

,

در ابتدا محمد حسین بهبودی رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت موسس گلزار مومنین شهر میانه به میهمانان و روسای ادارات خوش آمد گویی کرد.

,

وی در سخنانی از حضور پررنگ بانوان مسئول و عضو اتاق فکر در جلسه امروز ابراز خرسندی و بها دادن به آنان را در سایه توجهات فرماندار عنوان کرد.

,

وی با ماراتون خواندن تلاش مسئولین در حل مشکلات کارخانه فولاد امیدوار شد که با تلاش های انجام گرفته این مشکلات در سال جدید حل شود.

,

دومین سخنران جلسه علیرضا آریا منش رئیس دور سوم شورای اسلامی شهر میانه بود . وی در ابتدا با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب و همچنین پیروزی بدست آمده در توافقات هسته ای از آن به عنوان دستاورد بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و ادامه داد: فرماندار میانه توانست در طی سال گذشته بین مسئولین و مردم وحدت و همدلی بیشتری ایجاد نماید.

,

آنگونه که روند جلسه طی می شد سخنران نهایی اسماعیل حیدری آزاد معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه بود که قبل از آن حافظه شیخ الا سلامی رئیس شورای اسلامی شهر میانه بنا به درخواست پشت تریبون نشست.

,

شیخ الاسلامی طی سخنانی در حمایت از روند مذاکرات هسته ای و سیاست های دولت تدبیر و امید با اشاره به فتوای رهبر در خصوص حرام بودن دستیابی به سلاح هسته ای از  تحقیق و توسعه علوم هسته ای به عنوان هدف اصلی ملت و دانشمندان یاد کرد و افزود : ما در حال حاضر به این اهداف دست یافته ایم .

,

شیخ الاسلامی پیش از آن که در خصوص نواقصات و انتقادات های پیش روی عملکرد شورای اسلامی شهر که بارها در پایگاه خبری میانا نیز بدان ها اشاره شده بود صحبتی به میان آورد در صحبت هایی کلی  نسبت به تحولات کشور خواستار تعامل بیشتر مردم با مجموعه شورای شهر و شهرداری میانه شد.

,

وی همچنین با اشاره به رتبه اول شهرستان میانه در تعدد پروژه های عمرانی در سال گذشته در سطح استان آذربایجان شرقی که زبان فرماندار در جلسه مطرح شد در بخش دیگر اینبار خواستار ورود و مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران در تکمیل و آغاز پروژه های عمرانی و تجاری و رفاهی شهرداری میانه در سطح شهر شد.

,

هرچند در این جلسه از مطلوب بودن روند برنامه های اجرا شده توسط شهرداری میانه سخن به میان آمد ولی شهردار در این جلسه سخنرانی نکرد.

,

اسماعیل حیدری آزاد معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه در این جلسه  ضمن تبریک فرا رسیدن بهار فاطمی، با اشاره به وجود تحریم های مالی و فشار روی دولت افزود : شهرستان میانه در سال گذشته رتبه اول تعداد پروژه های عمرانی استان به شهرستان میانه اختصاص یافته است.

,

فرماندار میانه که بیشترین زمان سخنرانی نیز در اختیار وی بود با ارائه گزارش عملکردی از روند فعالیت دستگاه های اجرایی و ضمن پرداخت به برخی از مشکلات پیش روی شهرستان از جمله در بحث واگذاری فولاد از پیگیری مستمر خویش در کنار سایر مسئولین شهرستان بخصوص نمایندگان و امام جمعه خبر داد و در ادامه در صحبت هایی به جلسه تشکیل یافته در استان با حضور معاون اول رئیس جمهور اشاره کرد و افزود : در این جلسه که با حضور استاندار و مدیران کل استانی و رئیس مجمع نمایندگان استان تشکیل شد.  نامه ای در خصوص مشکل آب شرب و انتقال آب از سد گرمی چای به امضای معاون اول رئیس جمهور رسید.

,

وی در صحبت هایی حاشیه ای که بیان آن در این مطلب نمی گنجد ضمن بیان این موضوع که محمد علی مددی نماینده مردم میانه نیز در آن جلسه حضور یافته بود و ضمن صحبت های انتقادی خطاب به معاون اول رئیس جمهور خواستار رسیدگی به وضعیت آب شرب میانه شد، اظهار داشت: در نهایت با صحبت های نماینده میانه در آن جلسه و حضور بنده نامه ای که در اختیار مددی نماینده مردم میانه بود در آن جلسه به امضا و صدور دستور از سوی معاون اول رئیس جمهور منجر به نتیجه شد.

,

فرماندار میانه حضور مددی نماینده مرد میانه در این جلسه و اعتراض وی نسبت به این مسئله را در اخذ دستور از معاون اول رئیس جمهور تاثیر گذار عنوان کرد.

,

وی با بیان این موضوع که اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی و تامین آن از محل ستاد بحران، ۱۰ روز مانده به تعطیلات نوروزی به تصویب هیئت دولت رسید از تلاش خود و نمایندگان در تامین مابقی اعتبارات و مذاکره مددی نماینده مردم میانه با بخش خصوصی در راستای حل این مشکل خبر داد.

,

معاون استاندار از کسب ۲۷ مدال در سطح ملی و بین الملی توسط ورزشکاران میانه ای و موفقیت چشمگیر دانش آموزان در رقابت کنکور در سال گذشته خبر داد.

,

وی از تفاهم حاصل در مذاکرات هسته ای با عنوان حرکت بزرگ دیپلمات های ایرانی با حمایت های مقام معظم رهبری یاد کرد و اظهار داشت : در سال جدید با عمل به شعار سال و همدلی و همزبانی بیشتر  میان ملت و دولت  شاهد پیشرفت  روز افزون شهرستان میانه خواهیم بود.

,

جیدری آزاد توافق هسته ای را دستاورد بزرگ برای کشور عنوان کرد و تصریح کرد : خوشحالی مردم و استقال از تیم مذاکره کننده نمونه ای بارز برای این سخنان است.

,

وی جلسه شورای اداری سال ۹۴ را نمونه ای از وحدت و همدلی میان اقشار مختلف جامعه عنوان کرد و تصریح کرد : اتاق فکر فرمانداری آماده دریافت نظرات و پیشنهادات همشهریان و فعالیت انان در این عرصه است.

,

فرماندار میانه از پیگیری مجدد خود در حل مشکل اسناد مالکیتی ۱۰۸۰ نفر دیگر و حل مشکلات آنان با بنیاد مستضعفان خبر داد.

,

سرهنگ خشتگر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میانه بعد از سخنرانی فرماندار با اشاره به تقدیم ۱۲۴۷ شهید در شهرستان میانه خواستار توجه و سرلوحه قرار دادن آنان در امور زندگی توسط مسئولین بخصوص در راستای خدمت رسانی به مردم شد.

,

فرمانده نیروی انتظامی میانه، از دستگیری سارقان دستگاه خودپرداز بانک ملی در شهر میانه در همان ساعات اولیه خبر داد و کاهش ۴۰ درصدی جرایم در ایام تعطیلات نوروزی نسبت به سال گذشته خبر داد.

,

وی از کلنگ زنی کلانتری ۱۲ شهرک اندیشه و شروع بکار شعبه پلیس فتا شهر میانه همزمان با سال جدید خبر داد.

,

در پایان این جلسه از روسای ادارات و نیروهای نظامی و امنیتی فعال در زمینه خدمت رسانی به همشریان و هموطنان در سطح شهرستان میانه با اهدای لوح و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

,

دیدار نوروزی فرماندار و تبریک سال نو با تمامی اعضا حاضر به هنگام خروج خاتمه بخش این مراسم بود.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه