اخبار داغ

یادداشت اختصاصی/

زنده به گور کردن شخصیت زن هدف اصلی جاهلیت مدرن است

زنده به گور کردن شخصیت زن هدف اصلی جاهلیت مدرن است
در جاهلیت قدیم شاهد زنده به گور کردن جسم زن بودیم اما در جاهلیت مدرن امروز، در میان توحش غرب که برخی به اشتباه از آن به تمدن یاد می کنند، روح، شرافت و هویت زن نابود می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  بام ایران،مادر یعنی عشق،یعنی زندگی ،یعنی یک دنیا مهر و عطوفت بدون هیچگونه چشمداشتی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران،,


اری شخصیت زنان و ماداران در دین مبین اسلام در حدی است که به عنوان هسته اصلی شکل گیری خانواده از آن یاد می شود و با مطالعه تاریخ و سرگذشت پیشینیان از صدر اسلام تا کنون این واقعیت بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از نضهت ها و جنبش های مردان به پیشگامی و یا تشویق زنان بوده است.

,
,


خانواده که متشکل از پدر،مادر و فرزندان است در دین مبین اسلام تنها سازمان اجتماعی بادوام است که نقش تمرکز و گرفتن انرژی مثبت برای فعالیت های روزانه را بر عهده داشته و دارد.

,
,


نقش زنان و ماداران در خانواده نقش کلیدی است که به عنوان مایه آرامش و آسایش در خانواده بشمار می آید.

,
,


همان گونه که می دانیم در دوران جاهلیت قدیم شاهد زنده به گور کردن جسم دختران بودند،اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و توحش غربی و غالب شدن جاهلیت مدرن،شخصیت زنان زنده به گور می شود.

,
,


در جاهلیت مدرن ،شیطان وقتی می خواهد به جنایتی دست بزند ،این جنایت را خدمت معرفی می کند و مصداق بارز آن امروزه به نام آزادی زن،او را به ابزار دست سودجویی و لذت طلبی معرفی کرده است.

,
,


همانگونه که شواهد جاهلیت مدرن نشان می دهد،زنان به عنوان کالای لوکس برای فروش هر چه بهتر اجناس تولیدی آن کشورها بشمار می آیند که با تعمد فرهنگ غرب این نگرانی در بین جامعه ما نیز در حال رسوخ است.

,
,


در زندگی های غربی به حدی شخصیت زن و مادر لگد مال شده است که دیگر حقوق انسانی و انسانیت او مطرح نیست و زنان وسیله ای برای کنیزی و بردگی شده اند.

,
,


حال با تمام مشکلات و بدبختی های فرهنگ غرب در خصوص جایگاه زن و مادر،آنها می خواهند حقوق زن را به ما بیاموزند!!!

,
,


آنها زن را از زینت انداخته ، مادری را از او گرفته و وسیله لذت جویی قرار داده اند و باعریان و لخت کردن در جلو دوربین های فیلم برداری از او حیوان و جانداری برای بهره بری جنسی ساخته اند.
آری در جاهلیت مدرن شخصیت زنان در حال زنده به گور شدن هست و می خواهند با ترفندهای مختلف آن را به جامعه اسلامی نیز انتشار دهند.

,
,
,


در حال حاضر دشمنان ما با به راه انداختن فرهنگ غربی می خواهند آن فرهنگ منحط را جایگزین فرهنگ دینی و اسلامی ما نمایند و یکی از ابزارهای خطرناک آنها،شبکه های ماهوراه ای است.
متاسفانه امروزه بر اثر رشد و توسعه وسایل ارتباط جمعی و تهاجم گسترده فرهنگ انحطاط و ضد اخلاق ،زنان جامعه اسلامی و به تبع آن خانواده دچار تزلزل و بحران شده است.

,
,
,


تخریب فرایندهای ارزشی و اسلامی،به ابتذال کشیدن خانواده های ایرانی،رواج بی بند و باری،شکستن قبح بی وفایی در خانواده از مهم ترین خطرات شبکه های ماهواره ای است که در جاهلیت مدرن خانواده های ما و به تبع آن زنان و مادران جامعه ما را تهدید می نماید.

,
,


کاهش اهمیت خانواده،تغییر در سبک زندگی به ویژه حجاب و الگوی روابط زنان و مردان،رواج آرایش و پوشش غربی به ویژه در بین بانوان جامعه اسلامی ایرانی از دیگر اهداف عمده جاهلیت مدرن است.

,
,


از نظر اندیشمندان ،تعهد زناشویی ،قوی ترین و پایدار ترین عامل پیش بینی کننده کیفیت و ثبات روابط زناشویی است.

,
,


در جاهلیت مدرن روابط زوجین ایرانی در معرض تغییر ساختاری قرار گرفته و دگرگونی و پراکندگی بسیاری در آن رخ داده است .

,
,


با رواج شبکه های ماهواره ای در جاهلیت مدرن ،دشمنان ما می خواهند با فرهنگ انحطاط غربی ،وفا،تعهد،شرم،وفاداری،حس مسئولیت ،تقوا  را از خانواده های ایرانی بگیرند.

,
,


خیانت زن و شوهر نسبت به یکدیگر و ایجاد فضای آزادی مطلق برای فرزندان از دیگر ارمغان های جاهلیت مدرن در عصر حاضر است.

,
,


به طور کلی با رواج جاهلیت مدرن ، دشمنان اسلام با رواج فرهنگ غربی در جامعه می خواهند نقش محوری مادران و زنان به وادی فراموشی سپرده شود.

,
,


انتهای پیام/ر

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه