اخبار داغ

بار دیگر با برگزاری تجمع اعتراض آمیز دانشجویان مقابل سفارت عربستان مخالفت شد

بار دیگر با برگزاری تجمع اعتراض آمیز دانشجویان مقابل سفارت عربستان مخالفت شد
تجمع روز دوشنبه دانشجویی مقابل سفارت عربستان با اعلام مخالفت وزارت خارجه به سمت لغو برگزاری پیش می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دانشجوخبر؛ تجمع روز دوشنبه مقابل سفارت عربستان که بنا به درخواست بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و دانشگاه امام صادق(ع) از وزارت کشور جهت صدور مجوز در حال پیگیری بود،با اعلام مخالفت وزارت خارجه به سمت لغو برگزاری پیش می رود.

هاشمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با اعلام این خبر گفت:عدم صدور مجوز جهت برگزاری تجمعات اعتراض آمیز دانشجویی تبدیل به روالی عادی و طبیعی گشته است و مسئولان هم چنان در برابر مطالبه گری جنبش دانشجویی بی تفاوت می باشند.

وی گفت: در پی ادامه رفتارهای گستاخانه آل سعود ، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و امام صادق(ع) با صدور نامه‌ای به وزارت کشور مجدداً از این وزارتخانه خواستند با تجمع اعتراضی دانشجویان مقابل سفارت عربستان در تاریخ 24 فروردین موافقت کند.

هاشمی اظهار داشت:متأسفانه متاسفانه محافظه کاری دستگاه‌های اجرایی به جهت آنکه مبادا خدایی نکرده مسئولین سعودی حج برای هموطنان ما مشکلی بوجود آورند سبب شد تا بار دیگر صدور مجوز این برنامه با مخالفت وزارت‌خارجه که گویا این روزها کل سپهر سیاست خارجی را در تعامل با آمریکا می‌داند،صادر نگردد.

وی در پایان گفت:هرچند هم چنان امید به پایان محافظه کاری مسئولان امر در این زمینه داریم اما هشدار می دهیم ، دانشجویان انقلابی دیگر منتظر مسئولان در صدور مجوز نخواهند ماند و در آینده با اقدام انقلابی خود درسی فراموش نشدنی به سفاکان آل سعود خواهند داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوخبر؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه