اخبار داغ

عسگری محمدیان: پسرم مقابل جک وارنر بی‌تجربگی کرد/ محمدحسین سال‌ها افتخار می‌آفریند

عسگری محمدیان: پسرم مقابل جک وارنر بی‌تجربگی کرد/ محمدحسین سال‌ها افتخار می‌آفریند
پدر محمدحسین محمدیان درباره کشتی پسرش در وزن 97 کیلوگرم در مقابل جک وارنر آمریکایی گفت که وی بی‌تجربگی کرد و شکت خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آس‌پرس، عسگری‌ محمدیان پیشکسوت کشتی ایران و پدر کشتی‌گیر وزن 97 کیلو کشورمان در مسابقات جام جهانی آمریکا، ضمن تبریک قهرمانی تیم ایران در این مسابقات درباره عملکرد پسرش در وزن 97 کیلو گفت: محمدحسین در دیدار برابر حریف آمریکایی کم تجربگی کرد و باخت اما مطمئنا در آینده شاهد درخشش او در سنگین وزن خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آس‌پرس، ,

 

,

وی که در جمع استقبال‌کنندگان از تیم ملی کشتی آزاد در فرودگاه امام خمینی(ره) قرار داشت، به خبرنگار آس‌پرس گفت: پسرم حداقل 10 کیلوگرم از جک وارنر حریف آمریکایی اش سبک‌تر بود ولی با این حال توانست از او جلو بیفتد و به نظر من اگر کم تجربگی نمی کرد و می توانست این کشتی سخت را در 3-4 ثانیه پایانی اداره کند، حریف صاحب‌نام خود را شکست می‌داد.

,

 

,

دارنده دو مدال نقره بازی‌های المپیک ادامه داد: محمدحسین دارای دست و پای بسیار بلند و قدرتمندی است و با توجه به وزن و سن کمی که دارد، می‌تواند مدت‌ها در سنگین وزن برای کشتی آزاد ایران افتخار آفریند.

,

 

,

عسگری‌محمدیان در پایان درباره مجموع عملکرد تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی آمریکا گفت: این تیم متشکل از ورزشکاران جوان و با تجربه بود و من معتقدم که در این مسابقات تیم عملکرد بسیار خوبی داشت. فراموش نکنیم که تقریبا تمامی تیم ها با نفرافت اولشان در لس‌آنجلس حاضر شدند و در این مسابقات شرکت کردند و این اهمیت قهرمانی تیم ملی ایران را دوچندان می کند.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه