اخبار داغ

رئیس جمهور در سفر به گیلان/

گیلان سرزمین فخر ملت ایران است/ اگر پایان مذاکرات لغو تحریم ها نباشد توافقی نخواهد بود/ در سال ۹۵قطار از تهران به رشت خواهد رسید

گیلان سرزمین فخر ملت ایران است/ اگر پایان مذاکرات لغو تحریم ها نباشد توافقی نخواهد بود/ در سال ۹۵قطار از تهران به رشت خواهد رسید
سخنرانی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جمع مردم گیلان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیارباران ،مسئولان گیلان برای استقبال از رئیس جمهور در فرودگاه سردار جنگل حضور پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

پنهان شدن فقر گیلان در زیر سرسبزی آن نکته ای است که در سفر هاشمی به گیلان عنوان کردم

, پنهان شدن فقر گیلان در زیر سرسبزی آن نکته ای است که در سفر هاشمی به گیلان عنوان کردم, پنهان شدن فقر گیلان در زیر سرسبزی آن نکته ای است که در سفر هاشمی به گیلان عنوان کردم,

آیت الله زین العابدین قربانی دقایقی پیش در ورزشگاه عضدی رشت با بیان اینکه مردم گیلان مردم ولایتمداری هستند، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در استقبال از رئیس جمهور در ورزشگاه نشانه ولایتمداری مردم گیلان است.

,

وی با اشاره به نامه امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر با این مضمون که «ای مالک، برای مردم آن چنان دل بسوزان و تفقد داشته باش که والدین برای فرزندانشان دل می سوزانند»، گفت: در نظام الهی اسلام رابطه حکومت با مردم رابطه پدر و فرزندی است.

,

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: فقر گیلان در زیر سرسبزی گیلان نهفته است و این نکته را در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی عرض کردم و هنوز مشکلات گیلان رفع نشده است.

,

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: کشاورزی، برنج، صنعت و نابسمانی های دیگر استان گریبان گیلان را گرفته است و امیدواریم در این سفر با همکاری و هم دلی مردم و مسئولین مشکلات گیلان حل شود.

,

*رئیس جمهور وارد فرودگاه رشت شد

, *رئیس جمهور وارد فرودگاه رشت شد, *رئیس جمهور وارد فرودگاه رشت شد,

پحسن روحانی در اولین سفر استانی خود در سال 94 دقایقی پیش وارد فرودگاه سردار جنگل رشت شد.

,

استقبال رسمی از رئیس جمهور در فرودگاه رشت با حضور مسئولان گیلان در حال انجام است و پس از آن رئیس جمهور با مردم استان گیلان در ورزشگاه عضدی رشت دیدار می کند.

,

مسیر چهار راه میکاییل، خیابان حافظ‌، خیابان نامجو‌، ورزشگاه عضدی رشت، مسیر اعلام شده برای استقبال مردم گیلان از رئیس جمهور است.

,

حسن روحانی در عصر نخستین روز از سفر خود به گیلان با علما، ایثارگران و نخبگان گیلان دیدار می‌کند و سپس در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری استان حضور می‌یابد.

,

بازدید از منطقه آزاد انزلی و حضور در جلسه شورای اداری استان از برنامه های رئیس جمهور در دومین روز از سفر استانی به گیلان است و سپس در جمع اصحاب رسانه گیلان حضور پیدا می کند.

,
*رئیس جمهور در فرودگاه سردار جنگل رشت:
,

باید سربلندی در سال ۹۴ را با سفر به یک استان سرسبز آغاز می کردیم

, باید سربلندی در سال ۹۴ را با سفر به یک استان سرسبز آغاز می کردیم, باید سربلندی در سال ۹۴ را با سفر به یک استان سرسبز آغاز می کردیم,

رئیس جمهور در بدو ورود طی سخنانی کوتاه اظهار کرد: سال ۹۴ سال سرسربزی و سربلندی است و باید شروع سفرها را از یک استان سرسبز آغاز می کردیم.

,

وی افزود: امیدواریم همه طرح های مهمی را که برای گیلان در تهران در جمع وزیران تبیین کردیم اجرایی کنیم.

,

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در این سفر نظرات مردم گیلان، نخبگان و مدیران استان را می شنویم و سفر موفقیت آمیزی برای مردم گیلان خواهد بود.

,

به گزارش «دیارباران»، حسن روحانی فرودگاه را به سمت ورزشگاه شهید عضدی رشت ترک کرد.

,


*طرف ایران در مذاکرات سنا و مجلس آمریکا نیست، ۱+۵ است/ اگر پایان تحریم نباشد توافق نخواهد بود

,
, *طرف ایران در مذاکرات سنا و مجلس آمریکا نیست، ۱+۵ است/ اگر پایان تحریم نباشد توافق نخواهد بود , *طرف ایران در مذاکرات سنا و مجلس آمریکا نیست، ۱+۵ است/ اگر پایان تحریم نباشد توافق نخواهد بود , *طرف ایران در مذاکرات سنا و مجلس آمریکا نیست، ۱+۵ است/ اگر پایان تحریم نباشد توافق نخواهد بود ,

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی ‌در جمع مردم گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شد.

,

رئیس‌جمهور در بخش ابتدایی سخنان خود اظهار داشت: گیلان بزرگ و سرسبز و قهرمان، گیلان و این همه میهمان‌نوازی و بنده‌پروری؛ چه کسی قادر است از این همه احساسات و لطف و محبت مردم از فرودگاه تا ورزشگاه تشکر و قدردانی کند.

,

وی با بیان اینکه خادمات ملت کوچکند و مردم بسی بزرگ هستند، افزود: آن‌قدر در مسیر خیابان شعارهای محبت‌آمیز مردم را شنیدیم که بیش از همه مواقع فهمیدیم که مردم گیلان مهمان‌دوست هستند.

,

حجت‌الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: امسال سال اعتماد بین دولت و ملت است؛ امسال سالی است که دولت با همه توان در برابر این ملت ایران تلاش و کوشش خواهد کرد تا خداوند و دل مردم از این نظام و دولت انشاءالله راضی باشد. امسال باید از منافع فردی بگذریم چون سال همدلی است، از منافع حزبی و جناحی بگذریم. همه به منافع ملی و عزت ملی بیاندیشیم.

,

وی افزود: امروز همه دنیا، قدرت‌های بزرگ، حتی آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند، نظام مستحکم ایران، قابل سرنگونی نیست. اعتراف رئیس‌جمهور آمریکا در روز‌های اخیر ماهیت نظام مردم‌سالار دینی ایران قابل تغییر نیست. در مذاکره با قدرت‌های جهان انشاالله با حمایت مردم قدم به قدم تا نقطه توافق عزتمندانه برای ملت ایران جلو خواهیم رفت.

,

وی تاکید کرد: مذاکرات ما با قدرت‌های جهان یکی از دستاورد‌هایش برای همه جهان این بود که در داخل این ملت، ما تنوع فکر و سلیقه داریم، ما ممکن است دارای افکار متفاوت باشیم اما آن‌حا که مسئله منافع ملی و توافق سرنوشت‌ساز برای ملت است، ‌همه ما متحد و منسجم خواهیم بود.

,

روحانی تاکید کرد: امروز همه ملت ایران می‌گوید تعامل سازنده با جهان آری، اتوافق عزتمندانه آری، اعتدال و میانه‌روی آری، دوران افراطی‌گری به سر آمده است. این ملت و دولت، انعطاف پذیر است همان که رهبر معظم انقلاب از او به عنوان «نرمش قهرمانانه» یاد کردند. مسیر ما مسیر اعتدال، تعامل، گفتگو، منطق و به کرسی‌نشاندن حق مسلم ملت بزرگ ایران خواهد بود.

,

رئیس جمهور ادامه داد: به طرف مقابلمان، قدرت های 1+5 اعلام می‌کنیم، خواهان توافق عزتمندانه هستیم، ما قدرم‌های لازم را به پیش گذشته‌ایم و پش خواهیم گذاشت اما شما باید راه احترام به حقوق ملت ایران و تکریم ملت ایران را برگزینید.

,

 

,
رئیس جمهور در ورزشگاه عضدی رشت:
,

گیلان سرزمین فخر ملت ایران است/ اگر پایان مذاکرات لغو تحریم ها نباشد توافقی نخواهدبود/در سال ۹۵قطار از تهران به رشت خواهد رسید

, گیلان سرزمین فخر ملت ایران است/ اگر پایان مذاکرات لغو تحریم ها نباشد توافقی نخواهدبود/در سال ۹۵قطار از تهران به رشت خواهد رسید, گیلان سرزمین فخر ملت ایران است/ اگر پایان مذاکرات لغو تحریم ها نباشد توافقی نخواهدبود/در سال ۹۵قطار از تهران به رشت خواهد رسید,

حسن روحانی دقایقی پیش در ورزشگاه عضدی رشت، با بیان اینکه چه کسی قادر است از این همه لطف و محبت مردم تشکر و قدردارنی کند، گفت: خادمان شما کوچک هستند و شما مردمی بزرگ هستید.

,

وی با تشکر از مهمان نوازی مردم گیلان گفت: به عمق مهمان نوازی مردم گیلان پی بردیم.

,

رئیس جمهور با بیان اینکه امسال از آغاز تا پایان به نام مبارک صدیقه کبری(س) است، بیان کرد: همیشه در سختی به این بانوی بزرگ رجوع کردیم و هیچ وقت لطف و محبتش را از ما دریغ نداشته است.

,

وی با بیان اینکه اولین قدم محکم مردم ایران در مقابل جهان در سال ۹۴ برداشته شده است، افزود:

,

امسال سال همدلی و اعتماد بین دولت و ملت است و دولت با تمام توان کوشش می کند تا خداوند و مردم از این نظام و دولت راضی باشند.

,

روحانی خاطرنشان کرد: در این سال از منافع حزبی و جناحی و سیاسی می گذریم تا به منافع ملی برسیم.

,

وی با تأکید بر اینکه گیلان سرزمین فخر ملت ایران است، خاطرنشان کرد: مردم گیلان ملتی بزرگ، مرزبانان غیور مردم ایران در قرون متمادی و عاشقان اهل بیت (ع) از قرون اولیه هستند.

,

روحانی با بیان اینکه امروز همه دنیا به این نتیجه رسیدند که نظام مستحکم ایران قابل سرنگونی نیست، اظهار کرد: به اعتراف رئیس جمهور آمریکا ماهیت نظام دینی ایران قابل تغییر نیست.

,

وی خاطرنشان کرد: در مذاکرات با قدرت های بزرگ جهان به حول الهی قدم به قدم جلو خواهیم رفت تا به توافق عزتمندانه برای ملت ایران برسیم.

,

رئیس جمهور تأکید کرد: دولت به نوکری ملت بزرگ ایران و به رهبری مقام معظم رهبری که همیشه همراه و همدل ملت و دولت هستند افتخار می کند.

,

وی افزود: یکی از دستاوردهای مذاکرات هسته ای برای همه مردم دنیا این بود که ما ممکن است دارای افکار متفاوت باشیم اما آنجا که نوبت به منافع ملی می رسد همه ما منسجم خواهیم بود.

,

رئیس جمهور بیان کرد: ملت ایران به همه دنیا نشان داد طرفدار توافق عزتمندانه، تعامل سازنده با دنیا و اعتدال و میانه روی است و دوران افراطی گری به سر آمده است.

,

وی با بیان اینکه همه ما متحد و یکپارچه به جای تقابل راه تعامل را برگزیدیم، بیان کرد: تردید نداشته باشید که ملت ایران در این راه پیروز خواهد بود.

,

روحانی با تأکید بر اینکه به اصول خود پایداریم، اظهار کرد: این دولت و این ملت انعطاف پذیر است همان طور که رهبر معظم انقلاب از آن به نرمش قهرمانانه یاد کردند.

,

وی خطاب به ۱+۵ اعلام کرد: ما به دنبال توافق عزتمندانه هستیم و شما هم باید راه احترام به ملت ایران را برگزینید.

,

روحانی با بیان اینکه آن چه سنای آمریکا می گوید به ملت و دولت ما ربطی ندارد، گفت: ما در مقابل تعامل، احترام و حسن نیت، تعامل و احترام می خواهیم.

,

وی با بیان اینکه بحث اصلی ما مسیله لغو تحریم ها خواهد بود، گفت: دنیا بداند سنا و دولت آمریکا بداند اگر پایان تحریم نباشد توافقی نخواهد بود.

,

رئیس جمهور افزود: باید پایان این مذاکرات و زمان امضای توافق اعلام لغو تحریم های ظالمانه نسبت به مردم ایران باشد.

,

روحانی به اشاره به تکمیل پروژه های گیلان، گفت: در سال ۹۵ قطار از تهران به رشت خواهد رسید و پروژه راه آهن رشت ـ آستارا اجرایی می شود.

,

درحال بروز رسانی... .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه