اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه ریزی و بودجه مجلس:

یارانه 5 میلیون نفر قطع می شود

یارانه 5 میلیون نفر قطع می شود
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در سال 94 مکلف به حذف 5 میلیون نفر از دریافت یارانه نقدی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  خبرنگار اقتصادی اترک نیوز، موسی الرضا ثروتی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: طبق مصوبه مجلس دولت مکلف به حذف 5 میلیون نفر از دریافت یارانه نقدی است که درآمد حاصل از این اقدام 3 هزار میلیارد تومان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اترک نیوز,
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی میزان یارانه پرداختی دولت به صورت نقدی در سال جاری را 42 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: مبلغ یارانه نقدی در سال جاری همان 45 هزار و 500 تومان خواهد بود .
,
ثروتی در خصوص اخبار ضد و نقیضی که در خصوص حذف دهک هایی از دریافت یارانه نقدی منتشر می شود، گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر حذف یارانه برخی سرپرستان پردرآمد از ابتدای سال ۹۴ را تایید کرده است.
,
وی همچنین در خصوص نحوه شناسایی افراد پردرآمد جامعه برای حذف از دریافت یارانه نقدی گفت: دولت اطلاعات درآمدی 50 درصد از افراد جامعه را در اختیار دارد که در این راستا می تواند استفاده کند.
,
ثروتی افزود: همچنین دولت می تواند با اطلاعاتی ازسازمان مدیریت و برنامه ریزی، ثبت اسناد، وازرت خانه صنعت، معدن وتجارت ، سازمان مالیاتی کشور و سازمان بازنشستگی و تامین اجتماعی اطلاعاتی از میزان درآمد افراد را در اختیار بگیرد.
,
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای جبران کسری بودجه سال 94 مجبوربه حذف یارانه دهک های پردرآمد است و برای عملیاتی شدن بودجه باید به این کار تن دهد.
,
ثروتی با اشاره به رقم 48 هزار میلیارد تومان که به عنوان مبلغ کل یارانه در قانون اجرای طرح هدفمندی یارانه ها پیش بینی شده است، گفت:  دولت باید رقم 4 هزار و 800 میلیارد تومان بابت اجرای بیمه سلامت و 42 هزار میلیارد تومان نیز بابت اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها به مردم پرداخت کند .
,
انتهای پیام/ر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه