اخبار داغ

بدلیل هجمه اتهامات وارده از سوی مرد رسانه‎ای؛

مؤسسه خیریه عترت بوتراب خوی تعطیل شد

مؤسسه خیریه عترت بوتراب خوی تعطیل شد
بدلیل اینکه مرد رسانه‎ای خوی، خدمات مؤسسه خیریه عترت بوتراب به ایتام کشور را در تقابل با انتخابات مجلس می داند، لذا این موسسه تا اسفند 94 تعطیل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از آذرنــگاه مؤسسه خیریه عترت بوتراب خوی با هدف تأمین نیازهای اساسی، رفع تنگناها و مشکلات مختلف ایتام در تاریخ 92/07/27 بشماره 143 به ثبت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرنــگاه,

بر اساس مفاد مندرج در اساسنامه، کلیه فعالیتهای این مؤسسه غیرسیاسی بوده و بصورت غیرانتفاعی و با بهره گیری از امکانات بالقوه و بالفعل مردمی، مؤسسات و نهادهای خیریه، از طریق جلب مشارکت آنها و نیز انجام فعالیتهای مختلف آموزشی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت، حمایتی، تبلیغاتی و اعطای وام قرض الحسنه به ایتام تحت پوشش در چارچوب مصالح و قوانین اداره می شود.

,

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضی موسوی شکوری(امام جمعه خوی)، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی شاهچراغی(نماینده سابق ولی فقیه در کشور امارات و امام جمعه سابق شیعیان دبی و امام جمعه فعلی شهر ری)، سیدرضا نیری، محمدعلی هادی و سیدناصر محمدسیدی اعضای اصلی هیئت موسس خیریه بوتراب خوی را تشکیل می دهند.

, خیریه بوتراب خوی,

گفتنی است در سالی که مزین به همدلی و همزبانی است متأسفانه یکی از رجال سیاسی(مرد رسانه‎ای) با ایجاد تنش بین مسئولین رده بالای شهر و اختلاف افکنی آنهم صرفاً برای جلوسی دوباره بر صندلی سبز، به همه کس حمله می کند و به زمین و زمان بد و بیراه می‎گوید.

,

وی که تا دیروز فرماندار شهر را به دخالت در انتخابات محکوم می‎کرد، امروز رقبای احتمالی خود در انتخابات آینده مجلس را به استفاده از پولهای کثیف محکوم می‎کند و این حملات تخریبی در ماههای اخیر به حدی اوج گرفته که مؤسسه خیریه بوتراب خوی بدلیل هجمه سنگین و ناجوانمردانه حملات این مرد رسانه‎ای و وارد ساختن اتهامات بی‎پایه و اساس که جملگی بدون سند و مدرک می‎باشند، روز گذشته با نصب پارچه نوشته‎ای بر روی دیوار دفتر مرکزی خود واقع در کوچه میرزا حسنی خوی اعلام کرد که تا اسفند 94 هرگونه فعالیت و خدمات خود به ایتام کشور را تعطیل می‎کند.

,

در این پارچه نوشته آمده است: بدلیل اینکه مرد رسانه‎ای خوی، خدمات مؤسسه خیریه عترت بوتراب به ایتام کشور را در تقابل با انتخابات مجلس می داند، لذا این موسسه تا اسفند 94 تعطیل شد.

, خدمات مؤسسه خیریه عترت بوتراب به ایتام کشور,

 

,

, ,

نماینده مردم خوی در مجلس: از سرمایه گذاران و خیرین حمایت می کنم

, از سرمایه گذاران و خیرین حمایت می کنم,

دیدار مدیر کل وقت حوزه استاندار آذربایجانغربی با هیات مدیره موسسه خیریه عترت بوتراب خوی

, دیدار مدیر کل وقت حوزه استاندار آذربایجانغربی با هیات مدیره موسسه خیریه عترت بوتراب خوی,

انتهای پیام/گ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه