اخبار داغ

حرف های افشارزاده بعد از جلسه با وزیر اقتصاد

حرف های افشارزاده بعد از جلسه با وزیر اقتصاد
مدیرعامل استقلال گفت: در کل 3 بازی دیگر از فصل باقی مانده و کدام آدم عاقلی می آید از تعداد اعضای کادرفنی کم کند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابهرام افشارزاده در رابطه با جلسه روز گذشته هیات مدیره و اینکه گفته می شود احتمال تغییرات در کادرفنی وجود دارد، اظهار داشت: در جلسه هیات مدیره دیروز اصلا بحث فنی نداشتیم و فقط درباره خصوصی سازی صحبت کردیم. باید مشخص شود که بعد از مزایده سوم چه اتفاقی برای باشگاه رخ می دهد چون ما وضعیت مالی خوبی نداریم. به هر حال به بازیکنان تعهد داده ایم و به خاطر همین باید به فکر باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی همچنین افزود: در بحث فنی نیز اقدامات لازم انجام شده و آسیب شناسی ها صورت گرفته تا در بازیهای بعدی بهتر از قبل نتیجه بگیریم اما این بخش را به کادرفنی سپرده ایم و دخالتی در آن نداریم.

,

مدیرعامل استقلال با اشاره به جلسه عصر امروز هیات مدیره استقلال با طیب نیا، وزیر اقتصاد و دارایی تصریح کرد: ما روز شنبه نیز به دیدار پوری حسینی رفتیم و امروز نیز با وزیر اقتصاد دیدار می کنیم تا وضعیت باشگاه مشخص شود. می خواهیم پیش بینی های لازم را در هر 2 حالت انجام دهیم که اگر باشگاه فروش رفت یا نرفت، برای ادامه کار به مشکل برنخوریم. به هرحال ما مشکلات مالی زیادی داریم و نمی توانیم به بازیکنان پرداختی داشته باشیم. باید بدانیم که بعد از روز چهارشنبه وزارت ورزش به ما کمک می کند یا خیر.

,

افشارزاده درباره غیبت معینی و پورحیدری در جلسه دیروز و شایعه قهر معینی عنوان کرد: این شایعات را برای ما نسازید. معینی به ما از قبل اعلام کرده بود که در صورتی که جلسه یکشنبه باشد، به دلیل حضور در دانشگاه نمی تواند حضور یابد. ما هم چون برنامه مان فشرده بود، مجبور بودیم که دیروز جلسه را برگزار کنیم. مطمئنا معینی قهر نکرده و در جلسات بعدی حاضر می شود. البته پورحیدری نیز به دلیل مسافرتی که داشت، در جلسه دیروز غایب بود.

,

وی درباره شایعه کاهش تعداد اعضای کادرفنی به دلیل انتقاداتی که از اطرافیان قلعه نویی می شود، گفت: این شایعات را کسانی می سازند که می خواهند به استقلال ضربه بزنند. در کل 3 بازی دیگر از فصل باقی مانده و کدام آدم عاقلی می آید از تعداد اعضای کادرفنی کم کند؟ تعداد اعضای کادرفنی استقلال زیاد نیست. البته اگر دست برخی از دوستان باشد، حتما می گویند کادرفنی باید 4 نفر باشد؟ چطور است ما این کار را انجام دهیم تا برخی خیالشان راحت شود؟

,

کاپ

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه