اخبار داغ

سالن ورزشی شهر برزول نهاوند افتتاح شد

سالن ورزشی شهر برزول نهاوند افتتاح شد
سالن ورزشی صالحین شهید جواد حسن گاویار شهر برزول افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از گرو، محسن سلگی مسئول مهندسی سپاه ناحیه نهاوند گفت :این سالن فرهنگی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیون تومان امروز با حضور مسئولان شهرستانی و استانی به بهره برداری رسید .

, شبکه اطلاع رسانی دانا, گرو،, محسن سلگی مسئول مهندسی سپاه ناحیه نهاوند گفت :این سالن فرهنگی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیون تومان امروز با حضور مسئولان شهرستانی و استانی به بهره برداری رسید .,

وی گفت : سالن ورزشی شهید جواد حسن گاویار در متراژ۳۶۰ متر مربع ساخته شده که ۳۰۰ متر ان فضای ورزشی و ۶۰ متر مربع نیز سرویس بهداشتی و فضای نگهداری سالن است .

,

وی بیان داشت : اعتبارات ساخت این سالن با مشارکت دولت و بسیج و از منابع یک درصد تملک دارایی ها تامین شده است .

,

سلگی گفت : ابتدای سال ۹۱ کار ساخت این سالن شروع شد و در آبان ماه سال جاری عملیات ساخت سالن به اتمام رسید و امروز به دست فرزند شهید گاویار افتتاح شد .

,

وی افزود : این سالن یکی از هزاران سالنی است که امسال به صورت سراسری در هفته بسیج در کل کشور به بهره برداری رسید .

,

وی در پایان گفت : این سومین سالن ورزشی در نهاوند است که به دست قسمت مهندسی سپاه ناحیه نهاوند ساخته می شود و ۴ سالن دیگر نیز در دست ساخت داریم که انشا الله در سال آینده به بهره برداری می رسند .

,

لازم به ذکر است که در مراسم افتتاح این سالن امام جمعه ،فرماندار ،فرمانده سپاه و مسئول مهندسی سپاه استان همدان نیز حضور داشتند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه