اخبار داغ

نحوه ثبت نام و دریافت وام خوداشتغالی برای قالی بافان

نحوه ثبت نام و دریافت وام خوداشتغالی برای قالی بافان
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر چگونگی ثبت نام و دریافت وام خود اشتغالی برای قالی بافان را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از فارس،حیدر یزدان شناس صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تصمیمات هیئت دولت در جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر از سال 90 در راستای حمایت از افراد و موسساتی که در قالب مشاغل خانگی فعالیت دارند تسهیلاتی در اختیار  فعالین  این بخش‌ها قرار می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود:‌ در سالجاری نیز تسهیلات و اعتبارات در قالب وام‌های زود بازده برای فعالین حوزه فرش دستباف تخصیص یافته وقالی بافانی که دارای مجوز فعالیت و پروانه کسب هستند می‌توانند با مراجعه با ادارات صنعت،  معدن و تجارت شهرستان محل سکونت نسبت به تشکیل پرونده برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

,

یزدان شناس خاطر نشان کرد:‌ مشاغل یا کسب و کار خانگی آن دسته از فعالیت‌هایی است که توسط عضو یا اعضا خانواده در فضای مسکونی در قالب یک طرح کسب و کار بدون مزاحمت و ایجاد اخلال در آرامش واحدهای مسکونی همجوار شکل می‌گیرد و منجر به تولید خدمت و یا کالای قابل عرضه به بازار خارج از محیط مسکونی می‌شود.

,

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی  سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد:‌ پس از مراجعه و تشکیل پرونده قالی بافان در ادارات صنعت، معدن وتجارت پرونده‌های متشکله برای اقدامات قانونی به اداره کل تعاون فرستاده می‌شود.

,

یزدان شناس با اشاره به اینکه متقاضیان توسط اداره کل تعاون برای دریافت وام مشاغل خانگی به بانک  معرفی  می‌شوند، افزود: کارت قالی بافی، تصویر شناسنامه و کارت ملی، تکمیل فرم بازدید و پرسشنامه اتحادیه و فرم معرفی نامه از جمله مدارک لازم برای متقاضیان برای اخذ تسهیلات بانکی است.

,

یزدان شناس در پایان یادآور شد:‌ متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات صنعت، معدن وتجارت شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه