اخبار داغ

منصوریان: دوست دارم جشن قهرمانی در تبریز باشد

منصوریان: دوست دارم جشن قهرمانی در تبریز باشد
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: از اول لیگ ما و تراکتورسازی در صدر جدول حضور داشتیم و گاهی ما به رتبه اول رسیدیم و گاهی تراکتورسازی در صدر جدول بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناعلیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: فردا با تیمی بازی می‌کنیم که پا به پای ما از اول لیگ تا به امروز در صدر جدول حرکت کرده است. گاهی ما صدرنشین بودیم و گاهی تراکتورسازی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: خوشحالم که دو تیم صدر جدولی بازی دارند و خیلی دوست دارم یا جام در دستان ما باشد یا در دستان تراکتورسازی و جام قهرمانی در تبریز رد و بدل شود. اگر ما قهرمان شدیم از همین جا از هواداران پرشور تراکتورسازی که قطب سوم فوتبال ایران است عذرخواهی می‌کنم و اگر تراکتورسازی قهرمان شد با افتخار به این تیم و هواداران پرشورش چند تن از آنها از خانواده همسر من هستند تبریک می‌گویم.

,

سرمربی نفت تهران در پاسخی مبنی بر اینکه چقدر از تراکتورسازی شناخت دارد، تصریح کرد: پس از گذشت 29 هفته از لیگ برتر تیم‌ها شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کردند.

,

وی در مورد اینکه چرا تیم‌هایی مثل نفت، سایپا و ... با وجود بازی خوب هوادار ندارند، اظهار داشت: این مسئله مربوط به امروز و فردا نیست. در این رابطه کار اساسی نشده است. مردم سینه به سینه هوادار چند تیم بودند. در گذشته کل ایران یا استقلالی بودند یا پرسپولیسی. امروز فکر نمی‌کنم در آذربایجان هواداران تیم‌های دیگر بتوانند عرض اندام کنند. اگر نفت تهران دو هزار هوادار داشته باشد از نظر ما و بازیکنان همان صد هزار نفر است.

,

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: لیگ برتر در چهاردهمین دوره خود از نظر برنامه‌ریزی وضعیت خوبی داشت که این مسئله جای تقدیر دارد. متأسفانه از لحاظ سخت‌افزاری فاصله زیادی با تیم‌های حوزه خلیج فارس داریم به غیر از چند ورزشگاه سایر ورزشگاه های ما دچار مشکل است.

,

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه بهترین تیم لیگ برتر کدام تیم بوده است، اظهار داشت: اجازه بدهید در این رابطه چیزی نگویم اما بدون شک نفت از تیم‌های برتر لیگ بوده و در سه جام توانسته به خوبی بجنگد و فعالیت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه