اخبار داغ

از صحبت های تلخ نماینده تا فروش پیراهن علیرضا جهانبخش؛

افتتاح بزرگترین آسایشگاه معلولین غرب گیلان+حواشی پر رنگ این مراسم

افتتاح بزرگترین آسایشگاه معلولین غرب گیلان+حواشی پر رنگ این مراسم
همزمان با مبعث حضرت محمد(ص) که بزرگترین آسایشگاه معلولان غرب گیلان به بهره برداری رسید دارای حاشیه های سیاسی زیادی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  واران نیوز همزمان با مبعث حضرت محمد(ص) بزرگترین آسایشگاه معلولان غرب گیلان با حضور پررنگ مسئولان، کشوری، استانی و شهرستانی و خیران و نیکوکاران به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , واران نیوز,

خصوصی نماینده مردم صومعه سرا ضمن خوش آمد به میهمانان گفت: تا به امروز در خصوص این آسایشگاه چیزی نگفته‌ و پنهان در سینه‌ نگه داشته‌است،

,

وی خاطرنشان کرد: خیرین ممتاز و صالحین خدمتگذار ، باید حواسشان باشد، مبادا در پس خدمتشان،  فرصت طلبان سودجوی فاسد، به عنوان ابزاری از خدمت در این شهرستان، با سوء نیت نزدیکشان شوند و این خیانت مهره درد انگیز و غم‌انگیزی است.

, باید حواسشان باشد، مبادا در پس خدمتشان،  فرصت طلبان سودجوی فاسد، به عنوان ابزاری از خدمت در این شهرستان، با سوء نیت نزدیکشان شوند و این خیانت مهره درد انگیز و غم‌انگیزی است.,

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این امر آسیبی خواهد بود که بر بدنه خدمت خیرانه شما اثرات منفی می‌گذارد و آسیبی خواهد بود و درون خدمت خدمتگذاران را پوسیده خواهد کرد.

, این امر آسیبی خواهد بود که بر بدنه خدمت خیرانه شما اثرات منفی می‌گذارد و آسیبی خواهد بود و درون خدمت خدمتگذاران را پوسیده خواهد کرد.,

خصوصی افزود: تعدادی فرصت‌طلب که از انگشتان دست کمترند می‌روند تا خدمت خیران را از دیدگاه مردم دل سوخته شهید داده صومعه‌سرا که پانصد شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است پنهان کنند.

,

وی با بیان اینکه میدان خدمت به محرومین میدان سوء استفاده نیست، گفت: مخاطبین ما محرومند و ننگ بر آن کسی که از این فرصت‌های طلایی که خیرین در اختیار محرومین گذاشته‌اند سودجویی سیاسی کنند.

, وی با بیان اینکه میدان خدمت به محرومین میدان سوء استفاده نیست، گفت: مخاطبین ما محرومند و ننگ بر آن کسی که از این فرصت‌های طلایی که خیرین در اختیار محرومین گذاشته‌اند سودجویی سیاسی کنند.,

پس از پایان سخنرانی خصوصی،نماینده مردم صومعه سرا، سخنگوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور به جایگاه سخنرانی رفت و در جواب نماینده صومعه‌سرا گفت: خدمات ارزشمندی تا کنون به جامعه محرومین کشور انجام گرفته است و جای تاسف دارد از این تریبون چنین مطالبی گفته می‌شود ،خیرین اصلا در این وادی‌ها نیستند و تخیل خود فرد است که چنین  اشتباهی می‌کند.

, پس از پایان سخنرانی خصوصی،نماینده مردم صومعه سرا، سخنگوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور به جایگاه سخنرانی رفت,

کارگری با بیان اینکه خیرین سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: خیران در هیچ جناحی و به هیچ شکلی حضور ندارند و به آنها وابسته نیستند و فقط پیروان ولایت هستند.

, خیران در هیچ جناحی و به هیچ شکلی حضور ندارند و به آنها وابسته نیستند و فقط پیروان ولایت هستند.,

وی با بیان اینکه خیران پست و ستاره‌ای نمی‌خواهند و به چیزی نیاز ندارند و فقط نیاز به ذات مقدس حضرت حق دارند، افزود: آقایان می‌خواهند به این تشکل الهی خدایی ناکرده انگی بچسبانند.

, آقایان می‌خواهند به این تشکل الهی خدایی ناکرده انگی بچسبانند.,

سخنگوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور با بیان اینکه به مجموعه خیرین کسی نمی‌تواند کوچکترین انگی وارد نماید، گفت: افتخار داریم که خیر کشور هستیم به محرومین کمک می‌کنیم، مدرسه، بیمارستان، درمانگاه، داشنگاه و … می‌سازیم.

,

 

,

فروش پیراهن شماره ۹ علیرضا جهانبخش در مراسم افتتاح آسایشگاه معلولین

, فروش پیراهن شماره ۹ علیرضا جهانبخش در مراسم افتتاح آسایشگاه معلولین,

, ,

پیراهن شماره ۹ علیرضا جهنبخش بازیکن گیلانی تیم ملی فوتبال ایران که با آن پیراهن در برابر آرژانتین به بازی پرداخته بود در معرض فروش قرار گرفت تا با پول آن برای مددجوی رودباری مسکن ساخته شود.

,

مراسمی بسیار گرم و پرشور که با استقبال خوب مردوم و بدون حضور معلولان برگزارشد

, مراسمی بسیار گرم و پرشور که با استقبال خوب مردوم و بدون حضور معلولان برگزارشد,

با وجود اینکه سالن همایشات آسایشگاه معلولین مملو از جمعیت بود اما جای معلولان این آسایشگاه خالی بود و جشن امروز بدون حضور معلولان آسایشگاه برگزار شد.

, معلولین,

افراد معلول نه تنها مانند سایر افراد عادی دارای احساس و عاطفه هستند  بلکه به دلیل شرایط خاص جسمی از روحیه بسیار حساسی برخوردارند که بی احترامی به انان عدم حضورشان در این جشن موجبات ناراحتی این افراد را فراهم ساخت.

,

کمک ۵ میلیون تومانی شهردار صومعه سرا به آسایشگاه غرب گیلان

, کمک ۵ میلیون تومانی شهردار صومعه سرا به آسایشگاه غرب گیلان,

شهردار صومعه‌سرا امروز در جشن افتتاح آسایشگاه معلولین غرب گیلان ۵ میلیون تومان اهدا کرد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه