اخبار داغ

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران:

اهمیت کیفیت انتخابات کمتر از کمیت آن نیست/ خبرنگاران رکن چهارم دموکراسی هستند

اهمیت کیفیت انتخابات کمتر از کمیت آن نیست/ خبرنگاران رکن چهارم دموکراسی هستند
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران تصریح کرد: همان قدر که بحث کمّی انتخابات از حیث مسائل نظام می تواند خیلی مؤثر باشد، مسئله کیفی انتخابات هم کمتر از این نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری ندای پیشوا محمد رضا یوسفی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: در بحث انتخابات همانگونه که مشارکت حداکثری مورد توجه است و اساسا به دنبال مشارکت حداکثری هستیم و برای آن برنامه داریم و می خواهیم این حضور را به استکبار نشان دهیم، به بحث کیفی کار هم توجه کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری ندای پیشوا,

 

,

وی افزود: همان قدر که بحث کمّی از حیث مسائل نظام می تواندخیلی مؤثر باشد، مسئله کیفی انتخابات هم کمتر از این نیست.

,

 

,

یوسفی خطاب به خبرنگاران تصریح کرد: بحث کیفیت انتخابات بحثی است که شما می توانید مسیر سالمی را برای مردم ترسیم کنید که مردم بتوانند با استفاده از اطلاعات، حوزه رسالت و فعالیت های شما به نحو احسن و اکمل گزینه برتر را انتخاب کنند.

,

 

,

وی افزود: این کار در یکی، دو ماه میسر نیست بلکه نیاز به برنامه ریزی دارد و مقوله اساسی در برنامه ریزی، آموزش است که اگر این از طرف شما اتفاق بیفتد کار بسیار بزرگی انجام دادید.

,

 

,

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر مجلسی با کیفیت داشته باشیم و نخبگان جامعه در مجلس حضور داشته باشند، هم در عرصه های داخلی و هم در عرصه های خارجی بسیار راهگشا و موثر است.

,

 

,

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران خبرنگاران را رکن چهارم دموکراسی دانست و افزود: شما رسالت فوق العاده سنگینی دارید. شما کار را بر احزاب و گروه ها سخت می کنید چرا که اگر بتوانید مردم را با وظایف یک نماینده و نمایندگی آشنا کنید، کار را بر احزاب سخت کردید و آنها نمی توانید به راحتی افراد را معرفی کنند و دنبال نخبگان می گردند.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه