اخبار داغ

با حضور مدیر اسبق خبرگزاری ایرنا

اعضای شورای تبیین گفتمان انقلاب استان ایلام انتخاب شدند

اعضای شورای تبیین گفتمان انقلاب استان ایلام انتخاب شدند
همایش هواداران و اعضای ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان با عنوان"گفتمان و اندیشه انقلاب اسلامی"عصر امروز(چهارشنبه) با حضور "مجید امیدی شهرکی" مدیرعامل اسبق خبرگزاری ایرنا و معاون سیاسی امنیتی نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار سیاسی ایلام بیدار، همایش هواداران و اعضای ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان با عنوان"گفتمان و اندیشه انقلاب اسلامی"عصر امروز(چهارشنبه) با حضور "مجید امیدی شهرکی" مدیرعامل اسبق خبرگزاری ایرنا و معاون سیاسی امنیتی نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

در این همایش با برگزاری انتخاباتی اعضای استانی این شورا انتخاب شدند که براین اساس آقایان نادر قیطاسی،حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل زیرکی،نورالدین رحیمی،یونس احمدی،حجت الاسلام والمسلمین میهن پرست،کمال رجبی،احسان عباسی وبهزاد منصوری به عنوان اعضای شورای استانی انتخاب شدند.

,

لازم به ذکر است که اعضای استانی شورای تشکل گفتمان و اندیشه انقلاب اسلامی در استان ایلام 15 نفر بوده که هشت نفر از آنها از داخل استان می باشد و مابقی از ایلامی های مقیم تهران انتخاب خواهند شد.

,

همچنین این تشکل دارای 17 نفر هیئت موسس و 21 عضو شورای مرکزی بوده و دارای 10 کمیسیون تخصصی می باشد.

,

هدف از تشکیل این شورا بازخوانی،تبیین و نشر آرمانهای انقلاب اسلامی،اندیشه ها و دیدگاههای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی،تلاش در جهت نهادینه کردن مفاهیم توحید و عدالت،زمینه سازی برای تشکیل حکومت جهانی مهدوی،صیانت از دستاورهای انقلاب اسلامی به ویژه ولایت فقیه،صیانت از استقلال و تمامیت کشور و اعتلای نام ایران اسلامی و پاسداشت حقوق اساسی مردم عنوان شده است.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه