اخبار داغ

اعزام تمام متقاضیان سفر به عتبات با تخفیف 15 درصدی+ جزئیات

اعزام تمام متقاضیان سفر به عتبات با تخفیف 15 درصدی+ جزئیات
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به حضور زائران ایرانی در لیالی قدر در عتبات عالیات، از آغاز ثبت‌نام اعزام به عتبات در ماه رمضان از هفته آینده خبر داد و گفت: تمام متقاضیان با تخفیف ۱۵ درصدی اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محسن نظافتی با بیان اینکه اعزام زائران به عتبات در ماه رمضان به دو گروه 22 روزه و 13 روزه تقسیم می‌شود، گفت: در سفرهای 13 روزه زائر 10 روز در نجف یا کربلا می‌ماند و 2 روز در شهر دیگر و یک روز هم در کاظمین ولی در سفرهای 22 روزه 10 روز در نجف و 10 روز در کربلا و یک شب هم در کاظمین می‌ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه اعزام‌های 7 روزه از نیمه دوم ماه رمضان آغاز می‌شود، افزود: پروازهای هوایی در ماه رمضان از دو شهر تهران و مشهد انجام می‌شود ولی اعزام‌های زمینی را در تمام شهرها داریم.

,

وی از تخفیف ویژه برای اعزام در ماه رمضان خبر داد و گفت: ثبت‌نام برای سفر به عتبات در ماه رمضان در هفته بعد آغاز می‌شود و تمام متقاضیان بدون قرعه‌کشی اعزام می‌شوند و اعزام‌ها نیز از اول ماه رمضان با 15 درصد زیر قیمت‌ها آغاز می‌شود.

,

به گزارش فارس، نظافتی ادامه داد: پایه قیمت‌ها برای اعزام به عتبات در ماه مبارک رمضان به صورت زمینی از 850 هزار تومان آغاز و به 2 میلیون تومان می‌رسد. اما اعزام‌های هوایی از 1500 هزار تومان آغاز و به 2300 هزار تومان می‌رسد.

,

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت این قیمت‌ها را تخمینی خواند و گفت: جدول دقیق قیمت‌ها تا قبل از ثبت نام اعلام می‌شود.

,

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای حضور زائران ایرانی در لیالی قدر در یکی از حرم‌های شریف عتبات خبر داد.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه