اخبار داغ

داعش جوان سوری را با گلوله آرپی جی اعدام کرد

داعش جوان سوری را با گلوله آرپی جی اعدام کرد
نیروهای پلیس کنگره آمریکا در پایتخت این کشور آموزش می‌بینند که اسلحه‌شان را در توالت‌های عمومی جا نگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از العربیه، گویا روش دیکتاتور کره شمالی در اعدام سریع برخی از افراد با بمباران آن‌ها به مذاق شبه نظامیان گروه دولت اسلامی موسوم به داعش خوش آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شبه نظامیان داعش چهارشنبه ۲۰ مه در شمال سوریه، یک جوان را با «گلوله آر. پی. جی» اعدام کردند؛ اقدامی که باعث شد جنازه جوان قربانی در میان دود ناپدید شود، در حالی که پیش از اعدام دست‌هایش از پشت بسته شده بود.

,

شبه نظامیان داعش، اعدام جوان را که ابراهیم الشریده نام داشت، فیلمبرداری کردند. او از عشیره «الشعطیات» در استان دیرالزور است. سایت «الرقه تذبح بصمت» (رقه در سکوت ذبح می‌شود) که اقدام به مستند سازی اقدام‌ها و کشتارهای داعش می‌کند، تصاویر این اعدام را منتشر کرده است تا در تاریخ ثبت شده باقی بماند.

,

شریده از شهرک «ابو حمام» بود. به نظر می‌رسید که در دهه سوم زندگی خود بود. برپایه آنچه که در ویدیو آمده است، او اعتراف می‌کند که دو تن از شبه نظامیان داعش را کشته است. چند نفر از اعضای داعش در حالی که او را به یک می‌له بسته بودند، از او اعتراف می‌گرفتند. محل اعدام هم یک باغ بود. پس از آن اعلام کردند که او را به دلیل «دشمنی با خدا» با اسلحه آر. پی. جی می‌کشند.

,

قاتل جوان کیست؟

, قاتل جوان کیست؟,

سایت «الرقه تذبح بصمت» نوشته است دو نفری که جوان را استنطاق کردند، یکی از تونس و دیگری از مغرب است. آن‌ها در میان فریادهای «الله اکبر» و «اسلام پاینده است» از او دور می‌شود و سپس گلوله آر پی جی به سمتش شلیک می‌کنند.

,

اما قاتل ابراهیم شریده، Lavdrim Muhaxheri نام دارد. او شهروند کزوو و یکی از فرماندهان داعش است. فیلمی از او پیش‌تر منتشر شده بود که گذرنامه خود را به همراه شمار دیگری از اعضای این گروه، پاره می‌کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه